شمانیوز
شما نیوز

مهدی پاکدل | همسر مهدی پاکدل

عکس پدر زن مهدی پاکدل منتشر شد | این اقای مسن پدر زن مهدی پاکدل است

عکسی از مادر و پدر بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل در فضای مجازی منتشر شد.

عکس پدر زن مهدی پاکدل منتشر شد | این اقای مسن پدر زن مهدی پاکدل است

عکسی از مادر و پدر بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل در فضای مجازی منتشر شد. مهدی پاکدل بازیگر متولد تیر 1359 در اصفهان است. مهدی پاکدل دانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران می باشد. مهدی پاکدل در کار مدلینگ هم فعالیت دارد. مهدی پاکدل در تلویزیون با سریال «اولین شب آرامش» مشهور شد. مهدی پاکدل همسر سابق بهنوش طباطبایی است. برادر او حسین پاکدل نیز بازیگر است. همسر دوم مهدی پاکدل رعنا آزادی ور بازیگر است. 

 

مهدی پاکدل

 

بیوگرافی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل متولد 10 تیر 1359 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. دانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران می باشد که در کنار بازیگری ، خوانندگی را هم تجربه کرد و حالا در عرصه مدلینگ همی حضور موفق دارد.

 

مهدی پاکدل

 

آشنایی مهدی پاکدل با همسر اولش بهنوش طباطبایی

مهدی پاکدل در سصحنه فیلمبرداری فیلم مصئب دوشیزه با بهنوش طباطبایی همسر اولش آشنا شد و خودش می گوید که عاشق خنده های او شد. این دو در 11 اسفند سال 1389 ازدواج کردند ولی در اسفند سال 1394 از هم جدا شدند.

اولین بار گمانه زنی طلاق آنها در مراسم اکران فیلم سیانور زده شده زیرا حلقه ازدواج در دست بهنوش طباطبایی نبود و این سوژه عکاسان شد و شایعه ها در مورد جدایی ان دو نفر در فضای مجازی پخش شد تا اینکه بهنوش طباطبایی تمام عکس های دو نفره خودش و مهدی پاکدل را از اینستاگرام پاک کرد.

در نهایت فریبا نادری در یکی از مصاحبه هایش خبر جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی را تایید کرد و بعد ها بهنوش طباطبایی در یکی از مصاحبه هایش دلیل کم کاری خود در سینما و تلویزیون را به علت جدایی از همسر سابقش مهدی پاکدل بیان کرد. اما هیچ وقت این خبر از طرف مهدی پاکدل رسما منتشر نشد و هنوز بعد از گذشت ۲ سال هیچ خبری مبنی بر علت طلاق این دو زوج منتشر نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied