شمانیوز
شما نیوز

گلشیفته فراهانی | پدر گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی مانند تتلو شد | گلشیفته فراهانی سر تا پایش را تتو زد

عکسی از گلشیفته فراهانی در پشت صحنه سریال جدیدش در فضای مجازی منتشر شد که توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

گلشیفته فراهانی مانند تتلو شد | گلشیفته فراهانی سر تا پایش را تتو زد

عکسی از گلشیفته فراهانی در پشت صحنه سریال جدیدش در فضای مجازی منتشر شد که توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. گلشیفته فراهانی متولد 19 تیر 1362 در تهران است گلشیفته فراهانی دیپلمه گرافیک از هنرستان تجسمی دارد و بجز بازیگری تجربه خوانندگی و نوازنده پیانو هم دارد گلشیفته فراهانی عکسی به مناسبت تولد 38 سالگی اش در اینستاگرام منتشر کرد. پدرش بهزاد فراهانی متولد ‌‌۱۳۲۳ اصلیت فراهانی (اراک) دارد مادرش فهیمه رحیم نیا متولد ۱۳۲۶ تهران بوده است. گلشیفته فراهانی با انتشار یک عکس اینستاگرامش را بروز کرد.

 

گلشیفته فراهانی

 

بیوگرافی گلشیفته فراهانی

رهاورد (گلشیفته) فراهانی ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد. وی یک خواهر (شقایق ‌فراهانی، لیسانس نقاشی، بازیگر) یک برادر (آذرخش، لیسانس موسیقی، کاریکاتوریست) دارد. خانواده فراهانی یک ‌فرزند خوانده معروف نیز دارد. اردشیر رستمی کاریکاتوریست، تصویرساز، مجسمه ‌ساز، معمار، طراح لباس، شاعر‎ ‎و بازیگر‎ ‎است.

او چندی پیش در سریال شهریار، در نقش شاعر شهیر آذری بازی کرد. پدرش بهزاد فراهانی متولد ‌‌۱۳۲۳، اصلیت فراهانی (اراک) دارد و از جمله بازیگران مطرح تئاتر و سینمای کشور پیش و پس از انقلاب است که ‌عمری را در رادیو گذرانده و مادرش فهیمه رحیم نیا متولد ۱۳۲۶ تهران و فارغ التحصیل رشته هنرهای تجسمی از ‌دانشگاه‎. D.E.A ‎علوم انسانی استراسبورگ فرانسه است. وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۷ در گروه هنر ملی ‌و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۴۹ به عنوان بازیگر در فیلم “تجاوز” آغاز کرد.

 

ازدواج گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی در سال 1382 با فردی به نام امین محمد مهدوی که از عوامل فیلم  بابا عزیز و مترجم بود آشنا شد و ازدواج کردند. طول عمر این زندگی مشترک 9 سال بود و در سال 1391 از یکدیگر جدا شدند. ازدواج دوم گلشیفته فراهانی در سال 1393 با فردی به نام کریستوس دورجه واکر که روانشناسی ایتالیایی می باشد ازدواج کرد که در ادامه این ازدواج هم در سال 1396 به جدایی ختم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    بله ممنونم این گریمشونه

  • ناشناس

    انسان موجود مستقلی است..هرکس برای خودش یه طرز تفکری دارد .از بعضی از کاراش که نمیدونم کسی یا گروهی بهش دیکته میکنن باید مواظب خودش باشه .بانو گلشیفته از خانواده ای بزرگ وهنرمند است .پدرش انسان خوب وهنرمندان است.باحرفا مون این بنده های خدا ناراحت نگتیم .مااز زندگی کسی خبرنداریم .ازطرف تفکر .از مشکلات ....ایرانی ها آدمای خوب. گرمی هستند. بیایم با حرفامو دل عزیزانمون رانشکنیم......