شمانیوز
شما نیوز

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران

ایروان، میزبان نمایشگاه عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران

نمایشگاه عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از سوم لغایت پنجم شهریورماه در پایتخت ارمنستان با حضور سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و شرکت‌های فعال در این مناطق در مرکز نمایشگاهی ایروان اکسپو برپا خواهد شد.‌

ایروان، میزبان نمایشگاه عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران

 در این نمایشگاه 60 شرکت از بخش خصوصی حضور دارند که با هدف بازاریابی و توسعه صادرات به ارمنستان و اتحادیه اوراسیا در نمایشگاه حضور یافته‌اند.

گفتنی است در افتتاحیه این نمایشگاه وزیر اقتصاد کشور ارمنستان حضور خواهد یافت و با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان، دیدارهایی با وزرای اقتصاد ‌و زیرساخت و مقامات حوزه گمرک و محیط زیست ارمنستان در حاشیه‌ی برگزاری نمایشگاه صورت خواهد گرفت تا درخصوص مسایل فی‌مابین گفت‌وگو شود.

شرکت‌های ایرانی حاضر در این رویداد در حوزه صنایع ساختمانی، فلزی، قطعات خودرو، لوازم خانگی، شوینده، آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، محصولات پالایشگاهی و شیمیایی، البسه، کیف و کفش، ارائه خدمات درمانی و پزشکی و گردشگری فعالیت دارند.

دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد ضمن دعوت گسترده از فعالان تجاری، گردشگری و سرمایه‌گذاران ارمنستان جهت بازدید از این نمایشگاه، دعوت به عمل می آورد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied