شمانیوز
شما نیوز

ترانه علیدوستی | فیلم ترانه علیدوستی

نوازش نوید محمدزاده توسط ترانه علیدوستی | این حرکت غوغا به پا کرد!

عکسی از ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده که مربوط به فیلم جدیدشان تفریق است را در ادامه مشاهده می کنید.

نوازش نوید محمدزاده توسط ترانه علیدوستی | این حرکت غوغا به پا کرد!

عکسی از ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده که مربوط به فیلم جدیدشان تفریق است را در ادامه مشاهده می کنید. ترانه علیدوستی در 22 دی ماه 1362 در تهران به دنیا آمد. ترانه علیدوستی فرزند نادره حکیم الهی مجسمه ساز و حمید ترانه علیدوستی بازیگر مطرحی که با فیلم من ترانه 15 سال دارم معروف شد سالها پیش ازدواج کرد اما شایعاتی درباره جدایی او برای هوادرانش به اثبات نرسیده است.

 

ترانه علیدوستی

 

پدر ترانه علیدوستی فوتبالیست ایرانی

پدر او حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی ایران بود و هم اکنون مربی فوتبال است. مادرش نادره حکیم الهی سنگ تراش و مجسمه ساز است. او یک برادر به نام پویان علیدوستی داشت که در چهارشنبه سوری سال 83 فوت کرد.

 

بیوگرافی ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی در تاریخ 22 دی 1362 در تهران متولد شد. ترانه علیدوستی علاوه بر بازیگری صدا پیشه و مترجم ایرانی است. او در هنرستان موسیقی به مدت 2 سال تحصیل کرد و قادر است سازهای کلارینت و پیانو را بنوازد. ترانه علیدوستی فرزند حمید علیدوستی بازیکن پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران و مربی فوتبال است. ترانه علیدوستی متاهل است و یک دختر دارد. مادر ترانه علیدوستی به نام نادره حکیم الهی هم هنرمند است؛ او در کار سنگ‌تراشی و مجسمه‌ سازی تبحر دارد. ترانه علیدوستی یک برادر به نام پویان داشت که متاسفانه در چهارشنبه‌سوری سال 83 او را در حادثه ترقه بازی از دست داد.

 

ترانه علیدوستی

 

ازدواج ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی تابستان 1390 در 26 سالگی با آقای علی منصور ازدواج کرده و یک دختر به نام حنا دارد. همسر ترانه علیدوستی تجربه بازیگری دارد و در فیلم سینمایی من به کارگردانی سهیل بیرقی نقش شخصیتی به نام مجتبی براتی را بر عهده داشت. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied