شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | امیدعالیشاه

خبر شوک آور برای پرسپولیس ها | امید عالیشاه به بازی بعدی نمی رسد

بر طبق خبر های منتشر شده ، امید عالیشاه بازیکن پرسپولیس ممکن است به بازی بعدی تیمش نرسد.

خبر شوک آور برای پرسپولیس ها | امید عالیشاه به بازی بعدی نمی رسد

امید عالیشاه بازیکن حرفه ای فوتبال است. امید عالیشاه متولد سال 1370 است. امید عالیشاه در حال حاضر در پرسپولیس بازی می کند. چندی قبل امید عالیشاه دچار مصدومیت شد. بر اساس اخبار اعلامی امید عالیشاه بازی جدید پرسپولیس را از دست داد. 

آخرین جلسه تمرینی پرسپولیس در حالی برگزار شد که امید عالیشاه همچنان دور از اعضای تیم دور زمین به نرم دوی پرداخت.

امید عالیشاه

امیدعالیشاه، تا پیش از بازی هفته سوم پرسپولیس برابر ذوب آهن، ۱۵ بار برابر سبزپوشان اصفهانی به میدان رفته ، ۷ برد ۴ مساوی و ۴ باخت کسب کرده، ۶ گل زده و ۵ پاس گل هم به همبازیانش داده است. بعد از فولاد خوزستان، عالیشاه بهترین عملکرد را در مقابل تیم های لیگ برتری در برابر ذوب آهن داشته است. تیمی که در هفته سوم و در تهران قرار است رودرروی پرسپولیس قرار بگیرد.  

این وینگر۳۱ ساله اولین بار با پیراهن تیم راه آهن و درهفته اول لیگ یازدهم بود که با یک شوت پای راست در مسابقه ای ۲-۲ مساوی شد گلزنی کرد. او در زمان زدن این گل فقط نوزده سال سن داشت و در بازی برگشت هم بازهم برابر ذوب آهن گل زد.

در لیگ پانزدهم او با لباس پرسپولیس هم در دو بازی رفت و برگشت به ذوب آهن گل زد اما پرسپولیس یک بازی را باخت و دیگری را مساوی کرد. در لیگ بیستم و در بازی هفته ششم او بار دیگر برابر ذوب گلزنی کرد و اینبار بازی دو تیم یک، یک مساوی شد. کاپیتان پرسپولیس در بازی برگشت لیگ فصل گذشته نیز تک گل سه امتیازی تیمش برابر ذوب در دقیقه ۸۸ به ثمر رساند.

امید عالیشاه که در این فصل هنوز به طور کامل در ترکیب پرسپولیس فرصت بازی پیدا نکرده شاید در صورت عدم مصدومیت، فرصت این را داشت که در مقابل ذوب آهن بازی کند اما حالا این مصدومیت او را از ترکیب دور کرده است.

منبع : همشهری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied