شمانیوز
شما نیوز

مهران غفوریان | عکس مهران غفوریان

وابستگی شدید مهران غفوریان به دخترش در عکس لو رفت | دختر مهران غفوریان روز به روز بزرگتر می‌شود

عکسی از مهران غفوریان و دخترش د یک مکان ورزشی منتشر شده است. برخی از مخاطبان با دیدن این عکس از غفوریان از صمیمیت بیش از حد این بازیگر به دخترش گفتند .

وابستگی شدید مهران غفوریان به دخترش در عکس لو رفت | دختر مهران غفوریان روز به روز بزرگتر می‌شود

مهران غفوریان به تازگی عکسی از خودش و دخترش منتشر کرده است. مهران غفوریان وابستگی زیادی به دخترش دارد و در اغلب محافل عمومی همراه دخترش است. مهران غفوریان را همه مردم با سریال زیر آسمان شهر و نقش بهروز خالی بند می شناسند. مهران غفوریان سالهاست ازدواج کرده است و یک دختر به اسم هانا دارد. شاید جالب باشد بدانید مهران غفوریان با سید علی مومنی مداح معروف باجناق است. در ادامه تصویری از مهران غفوریان و دخترش مشاهده می کنید: 

مهران غفوریان

 

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد. ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آن ها که خطاط بوده آغاز شده است که علاو بر این هنر ها نقاشی و آواز خوانی را هم داشته اند. مهران غفوریان یک بردار به اسم مهدی دارد که 5 سال از وی بزرگتر می باشد و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی انجام داده است.

آغاز بازیگری مهران غفوریان

بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

شهرت

در مجموعه های «نوروز ۷۵» و «گلهای ۷۶» شناخته تر شد اما شهرت اصلی او در سال ۱۳۸۰ با سریال «زیر آسمان شهر» در نقش بهروز خالی بند شروع شد.

در این سریال که در سه سری و جمعا ۲۴۲ قسمت پخش شد و علاوه بر بازیگری، کارگردانی آنرا نیز برعهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied