شمانیوز
شما نیوز

مازیار لرستانی | همسر مازیار لرستانی

پشیمانی مازیار لرستانی از تغییر جنسیتش | مازیار لرستانی: کاش زن بودم!

مازیار لرستانی فیلمی از خود در اینستاگرام منتشر کرد و درباره سختی زندگی مردانه گفت.

پشیمانی مازیار لرستانی از تغییر جنسیتش | مازیار لرستانی: کاش زن بودم!

مازیار لرستانی فیلمی از خود در اینستاگرام منتشر کرد و درباره سختی زندگی مردانه گفت. مازیار لرستانی در سریال و فیلم های سینمایی زیادی بازی کرده است و آخرین هنرمندی این بازیگر خواندن پاکدست منصور ظابطیان به نام ناصرالدین شاه می باشد. تغریبا این جزو اولین کارهای بعد از تغییر جنسیت مازیار لرستانی می باشد. مازیار لرستانی با انتشار عکس پدرش خبرساز شد و شباهت چهره او با پدرش مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

 

 

بیوگرافی مازیار لرستانی 

این هنرپیشه در سال 1364 و سن 19 سالگی از همدان که محل کار پدرش بود به تهران آمد و پس از گرفتن دیپلم وارد دانشگاه شد. او در مقطع کارشناسی گرایش کارگردانی تئاتر را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران انتخاب کرد و برای کارشناسی ارشد، فیلم‌نامه‌نویسی را در مرکز اسلامی آموزش فیلم‌سازی مجتمع فیلم‌سازی باغ فردوس برگزید. تحصیلات دانشگاهی این آقای بازیگر در سال 1373 به اتمام رسیدند. او از همان ترم‌های اول دانشگاه به تئاتر رو آورد و 17 نمایش را به کارگردانی خود بروی صحنه برد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    داداش...نگران نباش .همچی درست میشه...واقعا دنیای مردان .دنیای در دل گریستن..د رد درسینه پنهان کردن..چیزی برای خود نخواستن...بادلی پردرد تبسم زدنه.مازیار جان.داداش خوب من....