شمانیوز
شما نیوز

کیمیا علیزاده | همسر کیمیا علیزاده

عکس عجیب کیمیا علیزاده در آلمان | کیمیا علیزاده بعد از طلاق دیوانه شد

کیمیا علیزاده که چندی پیش به هلند مهاجرت کرده بود عکس جالبی از خودش در اینستاگرام منتشر کرد.

عکس عجیب کیمیا علیزاده در آلمان | کیمیا علیزاده بعد از طلاق دیوانه شد

کیمیا علیزاده که چندی پیش به هلند مهاجرت کرده بود عکس جالبی از خودش در اینستاگرام منتشر کرد. کیمیا علیزاده زنوزی متولد ۱۹ تیر ۱۳۷۷ در کرج است.کیمیا علیزاده تکواندوکار معروف ایرانی است. کیمیا علیزاده ازدواج کرده و متاهل است. همسر کیمیا علیزاده حامد معدنچی از والیبالیست های تیم ملی ایران است.

 

کیمیا علیزاده

 

دوران کودکی کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده زنوزی در نوزدهم تیرماه 1377 در شهر کرج به دنیا آمد. خانواده ی کیمیا اصالتا آذری هستند، پدرش اهل شهر زنوز واقع در بخش مرکزی شهرستان مرند استان آذربایجان شرقی است و یک کارگاه ساخت رومیزی دارد، مادرش نیز اهل استان اردبیل می باشد. کیمیا فرزند اول خانواده است و یک برادر کوچک تر از خودش دارد.

کیمیا زمانی که 7 ساله بود توسط مادرش مورد تشویق قرار گرفت تا در کلاس های تکواندو شرکت کند. البته هدف آن ها در ابتدا فقط پر کردن اوقات فراغت بود. اما پس از چندی استعدادهای شگفت انگیز کیمیا در این رشته ی ورزشی شکوفا شد و پای او را به مسابقات کشوری باز کرد.

 کیمیا علیزاده در دوران دبیرستان رشته ی ریاضی فیزیک را انتخاب کرد اما به خاطر مشکلات ورزشی تصمیم گرفت رشته ی خود را به علوم تجربی تغییر دهد و همین موضوع او را یک سال از درس و مدرسه دور کرد. اما با وجود تمام این ها کیمیا بسیار در تحصیل خود کوشا و موفق است.

 

خواستگاری از کیمیا علیزاده در فرودگاه

اما حاشیه های مهم تر به رفتار چندین پسر جوان برمی گشت که به شوخی یا خنده از کیمیا علیزاده خواستگاری کردند. یکی از این پسران با فریاد از نفر سوم المپیک درخواست ازدواج کرد و دیگری نیز می گفت خودش ورزشکار است و در سطح استان البرز در رقابت های تکواندو مدال دارد. او نیز به طور جدی میگفت که برای ازدواج با این دختر ورزشکار آمادگی دارد و می خواهد با پیدا کردن پدرش از او خواستگاری کند!

 

کیمیا علیزاده

 

ازدواج کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده در آخرین روزهای مرداد 97 در سن 20 سالگی با حامد معدنچی از ورزشکاران والیبالیست ازدواج کرد و این دو ورزشکار به جرگه متاهلان پیوستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied