شمانیوز
شما نیوز

النازحبیبی | تغییر چهره الناز حبیبی

تغییرچهره بازیگر سریال حیثیت گمشده همه را شوکه کرد | الناز حبیبی با این چهره اصلا شناخته نمی شود

الناز حبیبی بازیگر مشهور ایرانی است. او درفیلم و سریالهای زیادی بازی کرده است. عکسی از این بانوی هنرمند را در زیر می بینید.

تغییرچهره بازیگر سریال حیثیت گمشده همه را شوکه کرد | الناز حبیبی با این چهره اصلا شناخته نمی شود

الناز حبیبی بازیگر ایرانی است. النازحبیبی 37 ساله است.الناز حبیبی در فیلم ها و سریالهای زیادی ایفای نقش کرده است اما همه   النازحبیبی را باسریال دردسرهای عظیم می شناسند. الناز حبیبی  فوق دیپلم تدوین و لیسانس کارگردانی دارد. در زیر عکسی کمتر دیده شده از الناز حبیبی را مشاهده می کنید.

الناز حبیبی

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 21 مرداد 1367 در تهران متولد شد. او دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته تدوین و لیسانس کارگردانی است.الناز حبیبی در یک خانواده پر جمعیت با پنج خواهر و یک برادر بزرگ شده است که بیشتر اعضای خانواده او در کشور سوئد زندگی می کنند اما خانم بازیگر به دلیل علاقه به ایران و شغل بازیگری، هرگز به مهاجرت فکر نکرده و زندگی در کشور خود را ترجیح می دهد.الناز حبیبی مادر خود را سالهاست که از دست داده و همیشه در سالروز فوت ایشان با پستی در صفحه شخصی خود، از دلتنگی عمیق و دوست داشتن او می نویسد.

ورود الناز حبیبی به دنیای هنر

الناز حبیبی از کودکی وارد کانون پرورش کودکان شده و در 9 سالگی به طور اتفاقی در اولین فیلم یکی از بستگان که مدیر تولید بودند انتخاب شده و مقابل دوربین رفت.این بانوی هنرمند از نقشهای کوتاه و تک سکانس شروع به کار کرده و در آثاری همچون سریال روزگار قریب نقش آفرینی کرد تا به امروز که نقش های اول فیلم و سریال ها را بازی می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied