شمانیوز
شما نیوز

محمد بحرانی | همسر محمد بحرانی

عکس عاشقانه داور برنامه صداتو کنار مادرش | محمد بحرانی کپی مادرش است

محمد بحرانی بازیگر، خواننده و صدا پیشه است. او با شخصیت جناب خان معروف شد. عکی از محمد بحرانی مادرش را در زیر می بینید.

عکس عاشقانه داور برنامه صداتو کنار مادرش | محمد بحرانی کپی مادرش است

محمد بحرانی صدا پیشه است. محمد بحرانی علاوه بر صدا پیشگی بازیگری هم میکند. محمد بحرانی 41 ساله است. محمد بحرانی را همه با جنابخان میشناسند.  محمد بحرانی خوانندگی هم می کند. در زیر عکسی عاشقانه از محمد بحرانی و مادرش را در زیر می بینید.

محمد بحرانی

بیوگرافی محمد بحرانی

محمد بحرانی در ۱۶ آذرماه سال ۱۳۶۰ در بهشهر زاده شد. اما براساس شناسنامه، او ۲۰ شهریور ۱۳۶۰ در شهر شیراز به دنیا آمده‌است. پدر و مادر او اهل کازرون هستند.بحرانی دو برادر و یک خواهر دارد و خود فرزند آخر خانواده است.او تحصیلات خود را تا دیپلم در شیراز گذراند. رشتهٔ تحصیلی او در دبیرستان ریاضی بود. اما در کنکور هنر شرکت کرد.

محمد بحرانی صداپیشه آقوی همساده و ببعی

آشنایی محمد بحرانی با گروه کلاه قرمزی در ابتدا به واسطهٔ همکاری مشترک وی با ایرج طهماسب و حمید جبلی در فیلم رفیق بد بود؛ ولی در اصل از طریق امیر سلطان احمدی، عروسک گردان پسرعمه زا، که در کلاه قرمزی 88 حضور داشت و یکی از دوستان بحرانی بود به گروه معرفی شده است.

خلق جناب خان

شخصیت عروسکی جناب خان با صدای محمد بحرانی سال ۱۳۹۰ در سریال نمایش خانگی کوچه مروارید با ۲۵ عروسک دیگر شکل گرفت اما چندان موفق نبود.او در فصل دوم خندوانه در سال ۹۴ قرار بود در یک قسمت بعنوان استندآپ کمدین حضور پیدا کند که بخاطر استقبال این برنامه حضورش تکرار و تبدیل به کاراکتر اصلی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied