شمانیوز
شما نیوز

اخبار ورزشی

ماجرای عجیب آرایشگران اختصاصی فوتبال

فوتبالیست‌های ایرانی برای آرایش موهای خود، نزد آرایشگران معروفی می‌روند.

ماجرای عجیب آرایشگران اختصاصی  فوتبال

 طی سال‌های اخیر و با ورود صنعت مد و فشن به ورزش ایران و به‌خصوص فوتبال، این پرسش همواره برای خیلی ها مطرح بوده که چه کسانی نقش‌آفرینان این حوزه هستند. با رونق گرفتن شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایران، این موضوع پروبال بیشتری به خود گرفته است و کار به جایی رسیده که بازیکنان فوتبال، قبل از مسابقات خود در اردوها، میهمانانی ویژه با عنوان آرایشگر دارند.

سر و شکل متفاوت بازیکنان و بعضاً مربیان در جریان بازی‌ها، به‌ویژه بازی‌هایی که پخش زنده تلویزیونی دارند، گویای این مسئله است که آن‌ها برای آرایش خود قبل از این رونمایی‌ها، وقت و هزینه قابل توجهی می‌گذارند.

حضور یک آرایشگر در دو جام جهانی!

ورود آرایشگر به اردوهای ملی و باشگاهی، تقریباً از یک دهه قبل باب شد و در روزهایی که کارلوس کی روش در نقش سرمربی تیم ملی فعالیت می‌کرد، یکی از این آرایشگران پای ثابت اردوها تیم ملی شد. فرد موردنظر که از نزدیک‌ترین افراد به کی روش بود، حتی به سبب این نزدیکی موفق شد در یک دوره جام ملت‌های آسیا و دو دوره جام جهانی در رکاب تیم ملی و با هزینه فوتبالی ها، راهی آن مسابقات مهم شود.

این فرد در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با مدل عجیبی که برای رامین رضاییان طراحی کرد، نام خود را مطرح نمود؛ به شکلی که آن مدل در بین برترین مدل‌های جام جهانی ازسوی یک سایت قرار گرفت. سایت «شاک» کلمبیا در گزارشی، به معرفی فراموش‌نشدنی‌ترین مدل مو‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرداخت که در این بین، مدل موی رامین رضاییان، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان نیز یکی از سوژه‌های آن گزارش بود.

ماجرای عجیب آرایشگران اختصاصی ستاره های فوتبال ایران

این مدل عجیب موی رامین رضاییان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در بین برترین مدل‌های جام قرار گرفت.

میهمان ویژه اردوها

آرایشگر موردنظر که در یکی از محلات بالای شهر تهران دارای سالنی مدرن است، این روزها به آرایشگر شخصی امیر قلعه‌نویی نیز مبدل شده است و تقریباً ۸۰ درصد چهره‌های مطرح فوتبال ایران، سروصورت خود را به او می‌سپارند.

البته به جز این فرد، چند چهره دیگر در این حوزه فعالیت می‌کنند که نامی برای خود دست‌وپا کرده‌اند اما هنوز تا رسیدن به جایگاه فرد یاد شده، فاصله دارند.

آرایشگر موردنظر ما در ابتدای دهه ۹۰ توسط یکی از بازیکنان وقت پرسپولیس به اردوهای این تیم راه پیدا کرد. تبحر او در آرایشگری موجب شد تا خیلی زود پله‌های ترقی را طی کند.

ماجرای عجیب آرایشگران اختصاصی ستاره های فوتبال ایران

دامنه کاری این افراد تنها در بستر فوتبال ایران خلاصه نمی‌شود و اغلب لژیونرهای کشورمان، گهگاه که به ایران سفر می‌کنند، در اولین اقدامات خود راهی این سالن‌ها می‌شوند و یا آرایشگران خصوصی خود را به منزل دعوت می‌کنند. آنها حتی آرایشگر بسیاری از هنرپیشگان سینما و خواننده ها هم هستند.

چند می گیری …؟

برای خیلی‌ها این سؤال مطرح است که ستاره‌های فوتبال برای اصلاح سروصورت خود، چقدر هزینه می‌کنند. درباره این موضوع، رقم دقیقی در دست نیست و متغیرهایی وجود دارد اما وقتی آرایشگری، راه به اردوی تیم‌های مطرحی چون استقلال و پرسپولیس پیدا می‌کند، طبیعی است که برای هربار حضور در اردوها، مبلغ قابل توجهی به جیب می‌زند.

درباره ارقام اصلاح موی بازیکنان مطرح فوتبال، شنیده‌های روایت از حدود یک میلیون تومان برای هر بار اصلاح دارد اما گفته می‌شود که این آرایشگران رقم مشخص ندارند و میزان هزینه را به مشتریان معروف خود واگذار می کنند.

البته اصلاح سر سلبریتی‌ها، تنها یک بخش از سودآوری این افراد است و قرار دادن تصاویر آن چهره‌ها در پیج شخصیشان، آورده‌های دیگری برای آن‌ها به دنبال دارد؛ از تبلیغات اینستاگرامی تا جذب مشتریان بی‌نام و نشان اما متمول.

مجریان تلویزیونی و میهمانان برنامه های زنده

یکی دیگر از اتفاقات عجیبی که در این حوزه شاهد هستیم، اصلاح و حالت دادن موهای بازیکنان قبل از رفتن به برنامه‌های زنده تلویزیونی است. آن‌ها هر بار که در نقش میهمان و یا کارشناس به برنامه‌ای دعوت می‌شوند، قبل از هر کاری، سراغ آرایشگران اختصاصی خود می‌روند و عجیب‌تر اینکه برخی مجریان سیما نیز در همین مسیر گام برمی‌دارند و برای اصلاح مو و ریش خود، روانه این سالن‌های مجلل و مدرن می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied