شمانیوز
شما نیوز

نیوشا ضیغمی | تیپ نیوشا ضیغمی

کافه گردی به سبک نیوشا ضیغمی | استوری جدید نیوشا ضیغمی سوژه شد

نیوشا ضیغمی یک استوری تینستاگرامی منتشر کرد که در یک کافه مشغول تفریح است.

کافه گردی به سبک نیوشا ضیغمی | استوری جدید نیوشا ضیغمی سوژه شد

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون است. نیوشا ضیغمی تیر ماهی است. نیوشا ضیغمی در فیلم و سریال های زادی بازی کرده است. نیوشا ضیغمی یک کلینیک زیبایی دارد. همسر نیوشا ضیغمی یک تاجر نقره است. نیوشا ضیغمی و همسرش یک دختر به اسم لنا دارند.خانم ضیغمی در زمینه کارهای خیر فعالیت می کند.

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

“نیوشا ضیغمی“ متولد 18 تیر سال 1359 است. او پس از اتمام دوره دبیرستان، مدرک کارشناسی اش را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه بهشتی گرفت. او هم اکنون دارای یک فرزند دختر بنام لنا پولاد خان می باشد.روشا ضیغمی خواهر نیوشا است و متولد 29 دی سال 1369 است و او هم بازیگر است. روشا ضیغمی دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی است و کار هنری را با گرافیک را شروع کرده است. نخستین تجربه او در عرضه بازیگری بازی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمن عباسی است و او در فیلمی به نام چهارسو با خوهرش همبازی شد.

شرکت در کلاس های بازیگری

این بازیگر با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بایگری را یاد گرفت و توسط این موسسه به مسعود جعفری جوزانی معرفی شد.بعد از فارغ التحصیل شدن از این کلاس ها در سریال تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را بازی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied