شمانیوز
شما نیوز

آریا عظیمی نژاد | عکس آریا عظیمی نژاد

عکس دیده نشده از آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید و همسرش | عمرا اگه این عکس آریا عظیمی نژاد را دیده باشید

جدیدترین عکس آریا عظیمی نژاد و همسرش را در ادامه مشاهده می‌کنید.

عکس دیده نشده از آریا عظیمی نژاد  داور عصر جدید و همسرش  |  عمرا اگه این عکس آریا عظیمی نژاد را دیده باشید

 آریا عظیمی نژاد یکی از آهنگ سازانی است که نام او در موسیقی مجموعه های تلوزیونی محبوب ایرانی بسیار به چشم خورده است . آریا عظیمی نژاد آهنگساز موسیقیدان است آریا عظیمی نژاد داور عصرجدید است به تازگی آریا عظیمی نژاد  پدر او جمشید عظیمی‌ نژاد نویسنده و برنامه ‌ساز تلویزیونی می ‌باشد که بیشتر با کار کودک خانه عروسک‌ ها شناخته می‌ شود ، زمان پخش خانه عروسک ها در سال ‌های ابتدایی انقلاب انجام گردیده است.آریا در سن ۶ سالگی در این مجموعه عروسکی به همراه خواهرش پوپک عظیمی نژاد ، بر روی صحنه حاضر شد.

آریا عظیمی نژاد

مشهور ترین کارهای آریا عظیمی نژاد

از مشهور ترین کارهای او می توانیم: آهنگسازی مجموعه پایتخت و فیلم سینمایی میم مثل مادر را نام ببریم.

در کارنامه کاری عظیمی نژاد،آهنگسازی برای شش تئاتر،30 سریال تلویزیونی و بیش از 20 فیلم سینمایی و چندین فیلم کوتاه دیده می شود. از جمله معروف ترین سریال هایی کـه موزیک آن نیز اقبال عمومی بسیاری یافت، سریال پایتخت بـه کارگردانی سیروس مقدم بودکه عظیمی نژاد توانست با بهره گیری از موسیقی فولکلور شمال و بعد ها در قسمت دوم فولکور جنوب کار او را در دید مخاطبان بسیار ارزشمند کرد.

خانواده هنری آریا عظیمی نژاد

 آریا عظیمی نژاد فرزند جمشید عظیمی نژاد در خانواده هنری به دنیا آمد پدرش سال ها فعالیت خود را در زمینه نوجوانان و کودکان ادامه داده و محبوبیت وی با برنامه خانه عروسک ها که در سالهای ابتدایی انقلاب از تلویزیون پخش میشد به چشم آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied