شمانیوز
شما نیوز

مارال فرجاد | مارال فرجاد بازیگر

تنها صحبت درباره ازدواج مارال فرجاد و همسرش | این صحبت مارال فرجاد غوغا کرد

مارال فرجاد به سوال در مورد ازدواج و همسرش پاسخ داد و این تنها صحبت او درباره مردی بود که خانم بازیگر به عنوان همسر خطابش کرد.

تنها صحبت درباره ازدواج مارال فرجاد و همسرش | این صحبت مارال فرجاد غوغا کرد

مارال فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی فیلم جدیدی از امین تارخ منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید. مارال فرجاد از یک خانواده هنرمند آمده است. مارال فرجاد سال گذشته از ابتلایش به سرطان خبر داده بود. مارال فرجاد اخیرا خبر داد که بیماریاش بهبود یافته است.  در ادامه صحبت هایی با مارال فرجاد می خوانید: 

مارال فرجاد

ماجرای آشنایی و ازدواج مارال فرجاد با همسرش امین

مارال فرجاد که به همراه خواهرش مونا در برنامه دورهمی شرکت کرده و در پاسخ به سؤال مهران مدیری راجع به آشنایی و ازدواج خود با همسرش امین گفت:

برای تمرین یک تئاتر به پیشنهاد یکی از دوستان به دفتر ایشان رفتیم و در دفتر با آقای محترمی به نام امین برخورد کردم که بسیار خوشتیپ و جدی بود و در آن جا رفت و آمد داشت. من که اصلا از ایشان خوشم نیامده بود به دوستم گفتم که این چرا اینطوریه و چرا قیافه می گیره؟

دوستم درباره تحصیلات و کار او گفت و من در پاسخ گفتم که چقدر به درد شوهر بودن می خوره. بعدا از چند روز دوستم گفت که این آقا می خواد با شما صحبت کنه و این ماجرا منجر به ازدواج ما شد.

تا به حال عکس مارال فرجاد و همسرش امین، به شکل تایید شده ای منتشر نشده است و تصویری از شوهر مارال فرجاد در دسترس نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied