شمانیوز
شما نیوز

نسیم ادبی | عکس جدید نسیم ادبی

عکس کمتر دیده شده از بازیگر سریال رحیل | نسیم ادبی در این عکس غوغا کرد

نسیم ادبی بازیگر مشهور سینما ،تئاتر و تلویزیون است. اوبا سریال شهرزاد مشهور شد. عکسی جذاب از این بانوی هنرمند را در زیر می بینید.

عکس کمتر دیده شده از بازیگر سریال رحیل | نسیم ادبی در این عکس غوغا کرد

نسیم ادبی بازیگر ایرانی است. خانم ادبی 45 ساله است. نسیم ادبی بیشتر درزمینه تئاتر فعال است. خانم نسیم ادبی از 20 سالگی بازیگری را شروع کرده است. او باسریال شهرزاد به شهرت رسید. نسیم ادبی خواهرزاده فیلم بردار معروف ، محمود کلاری است. همسر خانم نسیم ادبی سال 1399 فوت کردند.

نسیم ادبی

بیوگرافی نسیم ادبی

نسیم ادبی متولد ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز می باشد که تجربه بیش از ۸۰ اجرای تئاتر داشته و با سریال شهرزاد به شهرت رسید.آقای محمود کلاری عکاس و فیلمبرداری درجه یک سینما و تلویزیون دایی نسیم ادبی می باشد که نقشی در مسیر هنری خواهرزاده اش ایفا نکرد اما مشوق او بود.

ازدواج نسیم ادبی با ابراهیم اثباتی

نسیم ادبی در سال ۱۳۸۳ در نمایش شمس پرنده که بازیگر بود با ابراهیم اثباتی آهنگساز این نمایش آشنا شد و نهایتا سال ۱۳۸۸ در ۳۱ سالگی با هم ازدواج کردند.

علت فوت ابراهیم اثباتی

ابراهیم اثباتی متاسفانه دوم بهمن ماه ۱۳۹۹ بعد از مدت ها مبارزه با بیماری سرطان و در اثر عوارض این بیماری در ۴۹ سالگی دار فانی را وداع گفت تا جامعه هنری در غم از دست داد یکی دیگر از نوابغ خود به سوگ بنشیند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied