شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی | پیش بینی هواشناسی

پیش بینی وضعیت آب و هوایی چند روز آینده | رگبار و رعد و برق به همراه کاهش دما در پیش است

بر اساس گفته های سازمان هواشناسی در برخی نقاط کشور رعد و برق، رگبار و وزش باد پیش بینی شده است.

پیش بینی وضعیت آب و هوایی چند روز آینده | رگبار و رعد و برق به همراه کاهش دما در پیش است

کارشناسان هواشناسی در چند روز آینده کاهش دما ، وزش باد ، رگبار و رعدو برق را در برخی نقاط ایران پیش بینی کرده اند. 

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال سمنان و ارتفاعات شمال هرمزگان و جنوب کرمان بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

هواشناسی

فردا دوشنبه در جنوب استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار و رعدوبرق و سه‌شنبه در شمال غرب، سواحل غربی دریای خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی رگبار و رعدوبرق انتظار می‌رود. طی امروز،‌چهارشنبه و پنجشنبه در بخش‌هایی از شمال شرق و شرق کشور و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

طی 3 روز آینده در نوار شمالی کشور روند تدریجی افزایش دما و چهارشنبه در این نواحی کاهش محسوس دما روی می‌دهد. امروز دریای خزر و طی 2 روز آینده دریای عمان مواج است.

منبع : تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی