شمانیوز
شما نیوز

پیام دهکری | همسر پیام دهکردی

عکس عاشقانه پیام دهکردی و همسرش | زوج جذاب دل همه را بردند

پیام دهکردی بازیگر و کارگردان ایرانی است. او همسر عرافه لک شاعر ایرانی است. عکسی عاشقانه از این زوج را در زیر می بینید.

عکس عاشقانه پیام دهکردی و همسرش | زوج جذاب دل همه را بردند

پیام دهکردی متولد  1351  است. پیام دهکردی در شهرکرد به دنیاامده است. پیام دهکردی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. پیام دهکردی تجربه یک زندگی مشترک نا موفق دارد.  پیام دهکردی برای بار دوم با عارفه لک که متولد دهه 1360 است ازدواج کرد. پیام دهکردی، بازیگری است که به تازگی یک نانوایی راه‌اندازی کرده است. پیام دهکردی ازدواج اولش با وجود دختری به نام نورا به طلاق و جدایی ختم شد. 

پیام دهکردی

بیوگرافی پیام دهکردی

پیام دهکردی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۶ در شهرکرد ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات دراماتیک از دانشگاه آزاد اراک و فوق لیسانس تئاتر از داشگاه تهران می باشد. اومدرس بازیگری و فن و بیان هم می باشد. پیام دهکردی بعنوان فرزند سوم خانواده در «شهرکرد» به دنیا آمد ، پدرش کارمند بانک کشاورزی و مادرش معلم بود و ۱ خواهر و ۱ برادر بزرگتر و ۱ برادر کوچکتر از خود دارد.

 دانشجویی و کلاس بازیگری

به موازات دوران دانشجوی در اراک همزمان در اصفهان تحت آموزش بازیگری مرحوم استاد ابراهیم کریمی قرار گرفت و در تهران شاگردی استاد سمندریان را می کرد.

ورود به تلویزیون و سینما

بصورت جدی از سال ۱۳۷۸ با نمایش «کرگدن» تئاتر را ادامه داد تا اینکه سال ۱۳۸۲ با مجموعه «باغ بلور» به کارگردانی رامبد جوان وارد کار تصویر شد.

ایشان یکسال بعد با فیلم «یک تکه نان» به کارگردانی کمال تبریزی وارد سینما شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی