شمانیوز
شما نیوز

مجید صالحی | همسر مجید صالحی

دو قلوهای زیبای مجید صالحی بزرگ شدند | عکس باورنکردنی از دو قلوهای شیرین مجید صالحی اینستاگرام را منفجر کرد

مجید صالحی عکسی از خود کنار فرزندانش منتشر کرده است.

دو قلوهای زیبای مجید صالحی بزرگ شدند | عکس باورنکردنی از دو قلوهای شیرین مجید صالحی اینستاگرام را منفجر کرد

مجید صالحی عکسی از خود کنار فرزندانش منتشر کرده است. مجید صالحی در 26 شهریور ماه سال 1354 در امامزاده حسن تهران متولد شد. مجید صالحی بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده سینما و تلویزیون میباشد. مجید صالحی برنده سیمرغ نقش اول مرد از معاون نظارت سازمان سینمایی که گفته بود هرکس در جشنواره فجر نیست، دیگر نباید فیلم بسازد گلایه کرد. مجید صالحی گفت: یکی از دوستان کمی احساسی برخورد کرد و گفت کسانی که نیامدند نه فیلمی باشند نه بازی کنند. یک وقتی حالمان خوب نیست و نمی‌آییم. خودمان را مالک مردم ندانیم و نگوییم اگر کسی راضی نیست جمع کند و برود. ما همه برای این کشور هستیم و همینجا می‌مانیم. او خودروی تارا را که به عنوان جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد گرفت، به مردم زلزله زده خوی تقدیم کرد.

 

مجید صالحی

 

خانواده مجید صالحی

مجید صالحی در خانواده پرجمعیتی به دنیا آمده و 4 برادر و 3 خواهر دارد و خودش بچه یکی مانده به آخر است. پدر مجید صالحی شرکت حمل و نقل پیمانکاری داشته و مادرش خانه‌دار بود، آنها خانواده پرجمعیتی بودند که در جنوب شهر زندگی می‌کردند.

این بازیگر معروف به گفته خودش جزو دانش آموزان بازیگوش مدرسه بود و شیطنت های زیادی داشته است.

مجید صالحی پسر عموی علی صالحی بازیگر سینما وتلویزیون است.

 

فیلم های پرفروش مجید صالحی

بیشتر فیلم هایی که مجید صالحی در آنها ایفای نقش کرده است فروش بالایی داشته اند که می توان به فیلم بعد از ظهر سگی سگی، مجردها، مجرد چهل ساله و … اشاره کرد و این نشان می دهد که او بازیگری پرطرفدار است و البته به قول خودش کمی هم خوش شانس است.

 

نحوه آشنایی و ازدواج مجید صالحی و همسرش

مجید صالحی در 37 سالگی و در خرداد 1391 با همسرش رامینه اکبری خادم ازدواج کرد. همسر این بازیگر معروف مترجم زبان انگلیسی بوده و در کنارش این کار دکور کیک نیز انجام می داد.

مجید صالحی در مورد شایعاتی که در مورد همسرش و نحوه آشنایش وجود داشت، گفت:

ایشان پرستار مادرم نبودند اما در آن دوران بیماری مادرم کمک و همراه بنده بودند، البته که به قول خودشان پرستاری مادر، چه مادر بنده چه مادر خودشان افتخاریست.همسرم را خیلی دوست دارم، جالب اینجاست که هر دو خانواده بیشتر از من، همدیگر را دوست دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied