شمانیوز
شما نیوز

علیرضا خمسه | همسر علیرضا خمسه

علیرضا خمسه از خانواده اش رونمایی کرد | عکس همسر دوم علیرضا خمسه پخش شد

علیرضا خمسه بازیگر سریال پایتخت از همسرش رونمایی کرد.

علیرضا خمسه از خانواده اش رونمایی کرد | عکس همسر دوم علیرضا خمسه پخش شد

علیرضا خمسه بازیگر سریال پایتخت از همسرش رونمایی کرد.علیرضا خمسه متولد سال 1331 است. علیرضا خمسه بازیگر ژانر کمدی است. علیرضا خمسه لیسانس رشته روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی  دارد. علیرضا خمسه همچنین دوره دیده پانتومیم از فرانسه می باشد. علیرضا خمسه تجربه یک زندگی مشترک ناموفق دارد. آقای خمسه برای بار دوم با خانم  مروارید پور شفیقی ازدواج کرد.

 

علیرضا خمسه

 

علیرضا خمسه بازیگر سینما وتلویزیون

خمسه در سال 1357 به فرانسه رفت و یک سال و نیم در مدرسه ون سن، آتلیه اگوستوبوال و آتلیه سیته یونیور سیته پاریس، دوره های مربوط به پانتومیم، حرکات بدنی و بازیگری را فرا گرفت.

 

ازدواج اول + طلاق

علیرضا خمسه سال ۱۳۶۲ وقتی ۳۱ ساله و تازه فعالیت بازیگری اش را شروع کرده بود ازدواج کرد که این زندگی بعد از تولد پسرش احمدرضا به طلاق ختم شد.

 

ازدواج دوم

خمسه در سال ۱۳۷۲ در ۴۱ سالگی برای دومین بار با مروارید پور شفیقی ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو دختر بنام های درسا و گلسا می باشد

 

نحوه آشنایی با همسر

مروارید پورشفیقی: ما همسایه بودیم ، پدرم با او دوست بود چون پدرم خلبان است خمسه هم به عنوان یک فرد شناخته شده خیلی وقت‌ ها با پدرم برخورد داشت.

وقتی علیرضا از من خواستگاری کرد پدرم کاملا مخالف بود اما در حال حاضر یکی از دوست‌ های خوب همسرم است و ارتباط خوبی با هم دارند.

 

شغل همسر

مروارید پورشفیقی از گریمور های سینما و تلویزیون بود که بخاطر تربیت بچه ها قید کار را زد و حالا می گوید هیچ وقت پشیمان نمی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied