شمانیوز
شما نیوز

استقلال | حواشی استقلال

ناراحتی نکونام در نشست خبری همه را شوکه کرد

ناراحتی نکونام در نشست خبری همه را شوکه کرد

جواد نکونام در نشست خبری خود از سکوت مدیران باشگاه در قبال برخی مسائل گله وشکایت کرد.

تیم استقلال کی از دو تیم پرحاشیه فوتبال ایران است. سرمربی استقلال جواد نکونام است. تیم استقلال با چالش های فراوانی دست و پنجه نرم می کند. سرمربی استقلال در نشست خبری قبل ازبازی تیمش از دلخوری هایش صحبت کرد .

استقلال

نشست های خبری پیش از دیدارهای استقلال، به محلی برای اعتراض زیرپوستی جواد نکونام به وضعیت مدیریت باشگاه تبدیل شده است. سرمربی آبی ها، امروز نیز تا توانست علیه مدیران به صحبت پرداخت که البته او با نیش و کنایه های زیاد، از عالی بودن روابط طرفین صحبت کرد. یکی از گلایه ها و شکایات نکونام، به بحث عدم واکنش مدیران باشگاه برمیگردد که سرمربی آبی ها اعتقاد دارد به اندازه کافی به دفاع از حقوق استقلال نپرداخته اند. موضوعی که به سوژه سوال یکی از خبرنگاران تبدیل شد و نکو نیز در پاسخ به این سوال که چرا مدیران به اشتباهات داوری اعتراض نمی کنند جواب جالبی داد.

سرمربی استقلال در این خصوص گفت: به هیچ کس بدهکار نیستم و از کسی هم طلبکار نیستم. من فقط از حق خودم، بازیکنان و تیمم دفاع می‌ کنم. حالا آن تیم می ‌خواهد هرجا باشد. خودتان دیدید که در نساجی بودم، همین شرایط را داشتم. در‌ فولاد و خونه به خونه بابل نیز همینطور بود. من از حق تیمم و هرجا که مربیگری کنم، دفاع می کنم. سه بازی انجام دادیم که اشتباهات داوری علیه ما وجود داشته است.

نکونام با کنایه به انتشار بیانیه سپاهان در اواخر بازی با استقلال گفت: «همه تیم‌ها وسط، قبل و بعد از بازی بیانیه می‌دهند. حالا یک باشگاه محترمانه و دیگری تندتر.» او سپس بدون نام بردن از مدیران باشگاه، اعلام کرد زمانیکه از آنها می خواهد حق باشگاه از فدراسیون و... بگیرند، با بهانه های عجیبی روبرو می شود. سرمربی آبی ها در این خصوص گفت: ما (به مدیران استقلال) می‌ گوییم فدراسیون (از حق استقلال در برابر فدراسیون دفاع کنید)،‌ می‌ گویند ما با فدراسیون کاری نداریم. می‌ گوییم کمیته داوران، می گویند آقا با کمیته داوری کاری نداریم. می‌گوییم فلان باشگاه کار غیرقانونی کرده، می گویند نه آقا ما با اینها.... در واقع منظور نکونام این است که مدیران استقلال به دلیل برخی ارتباطات با افراد مختلف، نمی توانند در برابر برخی مسائل واکنش نشان دهند.

او در ادامه صحبت هایش می گوید: این وسط منافع استقلال چه می شود؟ همه برای منافع استقلال اینجا هستیم. سر منافع این تیم با برادرانم و پدرم که استقلالی هم هستند، شوخی ندارم، تعارف هم ندارم. ولی اینجا یک سری افراد به جای ارتباطات، صحبت‌ها و چیزهایی که هست، منافع استقلال را معامله می ‌کنند.

منبع: ورزش ۳

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی