شمانیوز
شما نیوز

ایرج نوذری | دختر ایرج نوذری

غوغای ایرج نوذری با عکس عاشقانه کنار دخترش | پدر دختری دل همه را بردند

ایرج نوذری بازیگر و ورزشکار احرفه ای ایرانی است. عکسی عاشقانه از این بازیگر کنار دخترش را مشاهده می کنید.

غوغای ایرج نوذری با عکس عاشقانه کنار دخترش | پدر دختری دل همه را بردند

ایرج نوذری بازیگر و مجری ورزشکار است. ایرج نوذری فرزند مرحوم «منوچهر نوذری» هنرپیشه و مجری می باشد . ایرج نوذری فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته زبان شناسی می باشد. ایرج نوذری  بعد از سال ها کار رادیو بصورت رسمی در سال 1370 وقتی 28 ساله بود با فیلم «اویناز» جلوی دوربین رفت و چند ماه بعد در فیلم «آخرین تلاش» بازی کرد. ایرج نوذری چندین سال در هند زندگی کرده است و به شدت عاشق این کشور می باشد. ایرج نوذری در سال ۱۳۷۰ وقتی ۲۸ ساله بود ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو دختر بنام های دلربا و دلناز می باشد.

ایرج نوذری

بیوگرافی ایرج نوذری

ایرج نوذی متولد ۷ اسفند ۱۳۴۲ در تهران ، بازیگر و مجری ورزشکار است.فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته زبان شناسی می باشد که به زبان های مختلف بین المللی تسلط دارد و رئیس امور بین الملل رشته کونگ فوی ایران است.ایرج نوذری فرزند اول مرحوم «منوچهر نوذری» هنرپیشه و مجری می باشد و تنها خواهرش نازنین تحصیلکرده دکترای زبان اسپانیایی و نویسنده چندین کتاب است.

تحصیل در مدرسه فرانسوی

فعالیتم را در زمینه هنر و ورزش از همان کودکی آغاز کردم ، پیشرفت‌ هایم را مرهون تشویق‌ های پدرم منوچهر نوذری هستم.

وقتی ۳ سال بیشتر نداشتم در مدرسه رازی که از مطرح ترین مراکز علمی کشور بود و دروس آن توسط اساتید فرانسوی تدریس می‌ شد، شروع به تحصیل علم کردم.

شروع بازیگری

بعد از سال ها کار رادیو بصورت رسمی در سال ۱۳۷۰ وقتی ۲۸ ساله بود با فیلم «اویناز» جلوی دوربین رفت و چند ماه بعد در فیلم «آخرین تلاش» بازی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    دختر به این خوبی خدا حفظش کند خیلی مواظبش باشید