شمانیوز
شما نیوز

خبر نگار | هدیه روز خبرنگار

هدیه روز خبر نگار واریز شد

بر طبق اخبار منتشر شده امروز هدیه روز خبرنگار واریز شد.

هدیه روز خبر نگار واریز شد

امسال بنا به دستور رئیس جمهور ایت الله رئیسی قرار بود مبلغی به عنوان هدیه روز خبرنگار به خبرنگاران اعطا شود. براساس خبر های منتشر شده مشخص شد امروز هدیه روز خبر واریز شده است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌‌وگویی از واریز هدیه روز خبرنگار همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: با وعده رئیس‌ محترم جمهور و پیگیری‌های وزیر ارشاد این امر محقق شد و خبرنگاران هدیه روز ۱۷ مرداد را دریافت کردند.

اسلامی با بیان اینکه با دستور رئیس جمهور و پیگیری های وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی رقم ۴۰۰ هزارتومانی پیشین پنج برابر شده و به ۲ میلیون تومان افزایش یافته است.
وی افزود: این نکته در مراسم اختتامیه جشنواره ملی رسانه توسط حضرت آیت الله دکتر رئیسی اعلام و این‌ مبلغ  امروز به حساب ۸ هزار خبرنگار واریز شد.

اسلامی خاطرنشان کرد: حوزه رسانه و خبرنگاری یک رکن مهم در حوزه حکمرانی کشور است. ما در سال‌های مختلف به ویژه با تحولاتی که رخ داده، شاهد ارتقای نقش حوزه رسانه و اصحاب آن در فضای کلی و مدیریتی در داخل و خارج از کشور هستیم.

منبع : تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied