شمانیوز
شما نیوز

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

بازار ارمنستان فرصتی برای افزایش ارتباط اقتصادی با اتحادیه اوراسیا و اروپاست

نماینده ارامنه در مجلس شورای اسلامی در آئین اختتامیه نمایشگاه عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد در ایروان اظهار داشت: با در نظر گرفتن شرایط کشور و منطقه اگر بخواهیم تجارت و اقتصاد را ارتقا دهیم نیازمند مراودات فرهنگی و اجتماعی هستیم که در این راستا همزمان با برگزاری نمایشگاه عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ایروان، جشنواره فرهنگی با موضوع غذاهای ایرانی و ارمنی در شهر کاپان ارمنستان توسط کنسولگری جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

بازار ارمنستان فرصتی برای افزایش ارتباط اقتصادی با اتحادیه اوراسیا و اروپاست

شاوردیان ادامه داد: در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی هر چقدر بیشتر تلاش گردد و دو ملت با هم بیشتر ارتباط داشته باشند منجر به موفقیت در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی خواهد شد.

نماینده ارامنه شمال ایران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تعامل با کشورهای منطقه و علی‌الخصوص کشورهای همسایه از سیاست‌های دولت سیزدهم است. ما با کشور ارمنستان هرچند مرز کوتاه 40 کیلومتری داریم اما این مرز دارای قدمت چند قرن و مهم است.

شاوردیان ارمنستان را فرصتی برای ارتباط ایران با سایر کشورهای اتحادیه اوراسیا و اروپا خواند و تصریح کرد: امیدواریم تسهیلاتی برای تجار ارائه گردد تا از جایگاه ارمنستان به‌عنوان یک هاب آی‌تی و اقتصادی استفاده کرده و وارد این نوع بازارها شویم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied