شمانیوز
شما نیوز

بهنام بانی | حواشی بهنام بانی

بالاخره عکس همسر بهنام بانی لو رفت | این خانوم همسر بهنام بانی است؟

عکسی از بهنام بانی در کنار یک دختر جوان منتشر شده است که شایعه ازدواج این خواننده را رقم زده است، اما بهنام بانی مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده .

بالاخره عکس همسر بهنام بانی لو رفت  | این خانوم همسر بهنام بانی است؟

بهنام بانی  بازیگر و خواننده سینما ایران است و تا کنون به جز منتشر شدن عکس خواهرش هیچ حواشی نداشته است. بهنام بانی در ایران در شهر های مختلف کنسرت های مختلف اجرا کرده است . تصویر دونفره بهنام بانی با خواهرش شایعه ازدواج او را پخش کرده است . در ادامه این عکس را مشاهده می کنید . بهنام بانی ازدواج نکرده و مجرد می باشد . 

بهنام بانی

علاقه بهنام بانی به فوتبال

بهنام بانی علاوه بر خوانندگی به دنیای فوتبال هم بسیار علاقه مند است و در تیم فوتبال هنرمندان بازی میکند و از میان تیم های فوتبال از طرفداران تیم فوتبال استقلال تهران است.

یکی از اتفاقات جالب دنیای فوتبالی بهنام بانی مربوط به بازی او در تیم هنرمندان مقابل تیم پرسپولیس بود که در این بازی هم گلی را به ثمر رساند و چهره او در لباس فوتبالی و شادی بعد از گل او دیدنی بود.

آغاز فعالیت های هنری بهنام بانی

بهنام بانی آموزش ابتدایی نوازندگی را نزد پدرش آغاز کرد و از دوره نوجوانی برای آموزش حرفه ای موسیقی نزد استاد محمد نوری رفت و موسیقی را از این استاد به نام دنیای هنر آموخت.

کنسرت بهنام بانی

بهنام بانی یکی از خواننده های جوان دنیای موسیقی است که خیلی زود توانست جایگاه خوبی در این حوزه کسب کند و اولین کنسرتش با شگفتی های زیادی همراه بود.

اولین کنسرت بهنام بانی 20 مردادماه سال 96 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و یکی از اتفاقات شگفت انگیز فروش تمام بلیت های این کنسرت در کمتر از 15 دقیقه بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied