شمانیوز
شما نیوز

رژیم لاغری | رژیم سیب

کاهش وزن با رژیم سیب | با این روش سریع لاغر شو

اگر شماهم برای کاهش وزن دچار مشکل شده اید با ما همراه باشید.

کاهش وزن با رژیم سیب | با این روش سریع لاغر شو

این روزها لاغری و کاهش ون یک معضل شده است. خیلی از افراد به دنبال رژیم سریع و آسان هستند. خیلی افراد هزینه های گزافی برای رژیم لاغری می کنند. با ما در ادامه با رژیم لاغری همراه باشید. 

لاغری

رژیم غذایی سیب چگونه عمل میکند؟

سیب کم کالری است ، بسته به اندازه و تنوع آن بین 80 تا 100 کالری دارد. شما باید برای وزن کم کردن، هر روز کالری کمی مصرف کنید، اما نباید احساس محرومیت داشته باشید. رژیم سیب، یک رژیم نسبتا متعادل است.

شامل کربوهیدرات های پیچیده و پروتئین است، بعلاوه کمک میکند تا مصرف چربی را کاهش دهید. این میوه به عنوان یک کمک کننده کاهش وزن محبوب و معروف است، زیرا سالم و پر می باشد.

حاوی فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی است که برای سالم ماندن هر روز به آن نیاز دارید. سیب همچنین برای سیستم های عصبی و گوارشی مفید است.

مراحل رژیم 5 روزه لاغری با سیب

روز اول:

شما باید برای صبحانه، ناهار و شام فقط سیب داشته باشید، در این روز باید یک و نیم کیلوگرم سیب مصرف کنید. این در واقع کار سختی است، اما در روز دوم آسانتر خواهد شد.

روز دوم:

پس از پایان روز اول با مصرف فقط سیب، زمانی برای کمی تسکین است. مانند روز اول برای صبحانه فقط باید یک عدد سیب متوسط مصرف کنید، برای ناهار ترکیب ایده آل یک عدد سیب دو عدد هویج، یک چهارم پیاز و یک سالاد سبز بسیار مناسب است.

پیاز ممکن است تنفس شما را بدبو کند. برای رفع آن می توانید مقداری نعناع بجوید.برای شام مجددا سیب مصرف کنید.

روز سوم:

برای صبحانه غذایی خوبی برای خوردن دارید، البته یک عدد سیب، یک تکه کوچک بوقلمون یا مرغ و یک تکه نان. برای ناهار میتوانید در کنار سیب دو عدد هویج، یک چهارم پیاز و سالاد سبز را نیز مصرف کنید و برای شام مجددا به مقادیر متوسط سیب مصرف کنید.

روز چهارم:

برای صبحانه سیب را با یک تکه گوشت کم چرب به همراه یک تکه نان سبوس دار مصرف کنید. برای ناهار سیب و دویست گرم مرغ بدون پوست یا گوشت گاو و سبزیجات خام را میل کنید. دوباره قبل از خوابیدن، مقداری سیب مصرف کنید.

روز پنجم:

بالاخره این روز آمد و شما میتوانید یک عدد سیب را به همراه یک تکه نان سبوس دار و یک عدد تخم مرغ پخته برای صبحانه میل کنید و برای ناهار مانند روز چهارم عمل کنید و برای شام باید آخرین سیب خود را بخورید و این رژیم غذایی را به پایان برسانید.

تبریک میگویم رژیم غذایی شما به اتمام رسیده است، اکنون چقدر وزن کم کرده اید را بررسی کنید. در طول رژیم سیب خود باید حداقل دو لیتر آب در طول روز بنوشید. شما میتوانید در حین این رژیم غذاهای دیگری مصرف کنید، اما باید کم چرب و کم کربو هیدرات باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied