شمانیوز
شما نیوز

سازمان منطقه آزاد کیش

درخشش کیش در زمینه جذب سرمایه گذاران خارجی «نمایشگاه ارمنستان»

غرفه سازمان منطقه آزاد کیش با نقش محوری و تاثیر گذار در نمایشگاه «ایروان اکسپو» با معرفی شایسته فرصت های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی این منطقه در جذب سرمایه گذاران خارجی، خوش درخشید.

درخشش کیش در زمینه جذب سرمایه گذاران خارجی «نمایشگاه ارمنستان»

نمایشگاه «ایروان اکسپو» که با هدف معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد کشور در راستای ارتقاء سطح مبادلات و مراودات اقتصادی با حضور 60 شرکت از بخش های مختلف در کشور ارمنستان برگزار شد؛ سازمان منطقه آزاد کیش موفق به جذب تعداد زیادی از سرمایه گذاران خارجی شد.

این گزارش حاکسیت که با استقبال گسترده شهروندان ارمنی از غرفه سازمان منطقه آزاد کیش بیش از صد برگه تمایل سفر به جزیره کیش و سرمایه گذاری در این منطقه، تکمیل شد.

لازم به ذکر است،‌ با ابتکاری از سوی نمایندگان منطقه آزاد کیش در غرفه مستقر در نمایشگاه ایروان اکسپو؛ برگه هایی برای برقراری ارتباط با شهروندان ارمنی ارائه شد که در این برگه ها، کسب اطلاعات در خصوص کیش و همچنین تسهیل فرایند سرمایه گذاری با استقبال گسترده و چشمگیر شهروندان ارمنستان رو به رو شد.

بنابراین گزارش، شرکت‌های ایرانی حاضر در این رویداد اقتصادی در حوزه های مختلف به ویژه «صنایع ساختمانی، فلزی، قطعات خودرو، محصولات پالایشگاهی و شیمیایی، پزشکی، گردشگری و...» فعالیت داشتند که در این میان با بررسی فرصت های سرمایه گذاری ارائه شده از سوی غرفه منطقه آزاد کیش؛ به عنوان یکی از اهداف اصلی سرمایه گذاران ارمنستانی برای سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی مورد استقبال قرار گرفت.

این گزارش در ادامه می افزاید، در حاشیه «نمایشگاه ایروان اکسپو» که از سوم شهریور به مدت سه روز برگزار شد؛ سرمایه گذاران ارمنستانی با حضور در غرفه سازمان منطقه آزاد کیش برای ایجاد تعاملات موثر و همکاری های لازم در حوزه های مختلف با هم دیدار و به گفتگو نشستند.

همچنین ضمن برگزاری نشست ها و گفتگوهای تخصصی میان مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش با سرمایه گذاران خارجی فعال در این نمایشگاه؛ بر ریل گذاری مسیر توسعه اقتصادی کیش به عنوان یکی از مقاصد سرمایه گذاری مطلوب در سطح کشور تاکید شد که می توان به ارزیابی مثبت واهان کروبیان وزیر اقتصادی ارمنستان از ظرفیت های اقتصادی کیش اشاره کرد.

برچسب ها :

جزیره کیش

منطقه آزاد کیش

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied