شمانیوز
شما نیوز

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

بهره‌برداری از واحد تولید پمپ‌های سانتریفیوژ صنعتی به مناسبت هفته دولت در قشم

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با ایام هفته دولت یک واحد تولیدی در زمینه تولید پمپ‌های سانتریفیوژ صنعتی در منطقه آزاد قشم به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از واحد تولید پمپ‌های سانتریفیوژ صنعتی به مناسبت هفته دولت در قشم

مرتضی صابری با بیان این مطلب، اظهار کرد: واحد تولیدی پتروپی قشم با توجه به نیاز روز افزون صنایع نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی، صنعت آب، صنعت فولاد، معادن و سایر صنایع زیرساختی کشور به پمپ‌های صنعتی مدرن، به ویژه پمپ‌های سانتریفیوژ صنعتی، فعالیت خود را با ظرفیت تولید 100 دستگاه پمپ صنعتی سانتریفیوژ در کلاس‌های مختلف در شهرک صنعتی فجر منطقه آزاد قشم آغاز کرد.

صابری ادامه داد: این واحد تولیدی دارای یکی از مجهزترین و بروزترین میزهای تست و یک نیروگاه اختصاصی 3 مگاواتی بوده و امکان تست پمپ‌های تا 2.5 مگاوات در آن موجود است.

وی افزود: واحد صنعتی پتروپی قشم مجموعا با سرمایه‌گذاری ثابت و در گردش بیش از 4 هزار و 20 میلیارد ریال برای بیش از 40 نفر نیروی تکنیسین و مهندس ایجاد اشتغال می کند.

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: واحد صنعتی پتروپی قشم با عنایت به سیاست‌گذاری‌های کلان کشور مبنی بر حمایت از بومی‌سازی و ساخت داخلی تجهیزات صنعتی، جهش تولید داخلی، افزایش اشتغالزایی و کاهش هرچه بیشتر خروج ارز از کشور، فعالیت خود را در منطقه آزاد قشم آغاز کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied