شمانیوز
شما نیوز

بهنوش بختیاری | صحبت های بهنوش بختیاری

صحبت های شوکه کننده بهنوش بختیاری | بهنوش بختیاری از عمل بینی اش پشیمان شده

بهنوش بختیاری صحبت هایی انجام داده است و از عمل بینی اش احساس پشیمانی کرده است.

صحبت های شوکه کننده بهنوش بختیاری | بهنوش بختیاری از عمل بینی اش پشیمان شده

بهنوش بختیاری بازیگر ایرانی است. بهنوش بختیاری قبل از بازیگر شدن منشی صحنه بوده است. بهنوش بختیاری را همه با سریال خانه بدوش و ایفای نقش ژینوس می شناسند. بهنوش بختیاری سالهاست ازدواج کرده است و زندگی به دور از حاشیه ای را دارد. خانم بهنوش بختیاری به شدت اهل کارهای خیرخواهانه می باشد. خانم بختیاری برای فیم من نامزد سیمرغ بلورین شده است. 

بهنوش بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از منشی گری به بازیگری رسید و حالا در بیزینس لباس و جواهرات فعال است. .بهنوش بختیاری  در تهران و در یک خانواده پنج نفره با سه فرزند به دنیا آمد .مادرش خانه دار و پدرش کارخانه تولید ابزار ایمنی داشت، برادرش بهزاد و خواهرش تینوش نام است و اصالت خانوادگی ایشان بختیاری می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    زیبایی که به ضرب تیغ و بوتاکس و رنگ و روغن باشه دیگه اینهمه پز دادن نداره! ضمن اینکه زیبایی فقط خوش خط و خال بودن چهره نیست!اکثر بازیگرای مانکن ایرانی مثل بهنوش هیچ زیبایی خاصی درتناسب اندام ندارند..اکثرا از نظر هیکل و اندام بسیار ضعیف و حتی زشت هستن! زیبای را از مدل های اروپایی یادبگیرید که بدون اینهمه عمل جراحی و..زیبا و خوش استایل هستن! پدربزرگ منم که هشتاد ساله هس اینهمه میرسید خودش از بهنوش بهتر میشد! این ادمای خودنما که هیچی برای نشون دادن ندارند بخصوص تو هنر و سبنما..مجبورن اینجوری خودی نشون بدن البته برای همفکرای خودشونم فقط جذاب هستن!!