شمانیوز
شما نیوز

بیژن مرتضوی | همسر بیژن مرتضوی

شغل ستاره سعیدی بعد از فوت فاش شد | همسر بیژن مرتضوی چه کاره بود؟

ستاره سعیدی متولد شهریور ۱۳۶۲ بود و بعد از خبرنگاری در ایران تایمز، مدیر برنامه‌های بیژن مرتضوی شد.

شغل ستاره سعیدی بعد از فوت فاش شد | همسر بیژن مرتضوی چه کاره بود؟

ستاره سعیدی متولد شهریور ۱۳۶۲ بود و بعد از خبرنگاری در ایران تایمز، مدیر برنامه‌های بیژن مرتضوی شد. ستاره سعیدی، همسر بیژن مرتضوی طی روزهای گذشته، پس از عملی که بر روی مغزش انجام شده بود، در حالت اغما بود. چندی پیش بیژن مرتضوی، خواننده و نوازنده ایرانی با انتشار یک فیلم از مردم ایران خواسته بود برای همسرش دعا کنند..همسر بیژن مرتضوی فعالیت زیادی در حوزه اینستاگرام داشت و همین امر باعث شده بود که در بین طرفداران بیژن مرتضی بسیار محبوب باشد. همسر بیژن مرتضوی درگیر بیماری تومور مغزی بود و این بیماری باعث شد تا میزان علاقه بیژن مرتضوی به ستاره سعیدی لو برود. در دو هفته اخیر ویدئو های بیژن مرتضوی که از مردم برای شفای همسرش درخواست دعا کرده بود بسیار وایرال شد و پرده از علاقه شدید بیژن مرتضوی به ستاره برداشت.

 

 

وضعیت ازدواج و همسر ستاره سعیدی

همسر ستاره سعیدی بیژن مرتضوی آهنگساز ، خواننده و نوازنده ایرانی بود. ستاره سعیدی که در ابتدا مدیر برنامه های بیژن مرتضوی بود ، پس از مدتی به همسری او درآمد. اختلاف سنی 26 ساله آنها به شدت مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است و برخی بیژن مرتضوی را متهم به کودک همسری کرده اند.

 

ماجرای آشنایی و ازدواج بیژن مرتضوی

ستاره سعیدی یکی از هوادارن دو آتیشه بیژن مرتضوی بود که در همه کنسرتهایی که بیژن مرتضوی برگزار می کرد حضور داشت و نهایتا بعنوان مدیر برنامه های بیژن مرتضوی انتخاب شد و در نتیجه با هم ازدواج کردند.

 

تومور مغزی و فوت ستاره سعیدی

در مرداد ماه 1402 بیژن مرتضوی اعلام کرد همسرش ستاره سعیدی تومور مغزی دارد و چند سالی است که با آن دست و پنجه نرم می کند.او توضیح داد که همسرش باید تحت عمل جراحی مغز باز قرار گیرد. متاسفانه خانم سعیدی چند ساعت فوت کردند و همه را با این خبر در بهت فروبردند.  معین خواننده معروف ایرانی خبر درگذشت همسر بیژن مرتضوی را اعلام و تسلیت گفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied