شمانیوز
شما نیوز

میزبانی | تکواندو

پیشنهادایران برای میزبانی پذیرفته شد

بر طبق اخباری که اعلام شده است ایران قرار است میزبان جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو در فوریه ۲۰۲۴ باشد.

پیشنهادایران برای  میزبانی پذیرفته  شد

به گزارش شمانیوز : بر اساس اخباری منتشر شده است کشورایران میزبان رقابت های  جام ریاست فدراسیون جهانی 2024 تکواندو خواهد بود.

مجموع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا با تائید میزبانی ایران و ویتنام در رویدادهای سال ۲۰۲۴ خاتمه یافت.این جلسه امروز جمعه دهم شهریورماه با حضور کلیه اعضا از جمله سید محمد پولادگر معاون وزارت ورزش و نایب رئیس اتحادیه آسیا، دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون تکواندو کشورمان و علی تاجیک رئیس سازمان تیم های ملی پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در شهر بیروت برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از فعالیت های اتحادیه تکواندو آسیا ارائه شد و صورت های مالی نیز به تائید رسید. ضمن اینکه تقویم سال ۲۰۲۴ تکواندو آسیا برای حاضرین تشریح شد.  

در ادامه جلسه فوق مقرر شد میزبانی رقابت‌های جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۳ تکواندو از کشور فلسطین به اردن منتقل شود. همچنین کشور ویتنام برای رقابت‌های آزاد آسیا در سال ۲۰۲۴ درخواست داد که مورد تائید قرار گرفت.  

فدراسیون تکواندو ایران نیز پیشنهاد میزبانی جام ریاست فدراسیون جهانی را ارائه داده بود. که دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون جهت‌ دفاعیه این رقابت‌ها را ارائه داد که در نهایت این میزبانی مورد تائید قرار گرفت و قرار است فوریه ۲۰۲۴ این رقابت‌ها در کشورمان برگزار شود.

منبع : افکار نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied