شمانیوز
شما نیوز

بیمه ایران

همکاران می‌توانند برای اداره بهتر شرکت به مدیرعامل کمک کنند

در ادامه سفر به استان کرمانشاه مهندس حسن شریفی ضمن بازدید از قسمت های مختلف و احوالپرسی با همکاران مستقر در ستاد و شعبه مرکزی کرمانشاه یاد گذشتگان و پیشکسوتان و خصوصا مرحوم ارسلان افشار مدیرکل فقید استان را گرامی داشت.

همکاران می‌توانند برای اداره بهتر شرکت به مدیرعامل کمک کنند

به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه ایران در این بازدید  مدیرعامل و رییس هیات مدیره خطاب به همکاران گفت  اساسا چه کنیم که حال شرکتمان روز به روز بهتر شود؟ چه بکنیم که بیمه ایران در میان بیش از 30 شرکت حاضر در صنعت ماندگار بماند؟ و چطور میراث گذشتگان را نگه بداریم. همکاران می‌توانند با حضور مسئولانه  در تالار گفتگو  به مدیر عامل در اداره شرکت و پاسخ به این سوالات کمک کنند.

این گزارش می افزاید مدیرعامل همانند رسم همیشگی در سفرهای استانی در نشست ویژه با تعدادی از بازنشستگان و همکاران نماینده از نزدیک با ایشان گفتگو و نظرات انها را دریافت کرد. موارد معیشتی  و پرداختهای مناسبتی و بیمه درمان و نیز  درخواست بکارگیری فرزندان از مهمترین موارد مطروحه بازنشستگان بود که رییس هیات مدیره بیمه ایران با تشریح نگاه  حمایتی شرکت از قشر بازنشسته موانع قانونی موجود را با ایشان بازگو نمود. نمایندگان حاضر در جلسه نیز با تشکر از حضور در جلسه ضمن طرح موقعیت بازار استان موارد درخواستی خود را طرح نمودند.

در پایان مدیرعامل بیمه ایران در مصاحبه با صدا و سیمای استان به تشریح دستاوردهای بیمه ایران و خدمات مربوط به زوار اربعین پرداخت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied