شمانیوز
شما نیوز

کمند امیر سلیمانی | عکس کمند امیرسلیمانی

عکس کمند امیر سلیمانی در کنارپسر بزرگش غوغا کرد | اصلن به کمند امیر سلیمانی نمیخورد پسر به این بزرگی داشته باشد

جدیدترین عکس کمند امیر سلیمانی و پسرش را در ادامه مشاهده می کنید.

عکس کمند امیر سلیمانی در کنارپسر بزرگش غوغا کرد | اصلن به کمند امیر سلیمانی نمیخورد پسر به این بزرگی داشته باشد

کمند امیرسلیمانی به تازگی عکسی از پسرش منتشر کرده است که باعث شوکه شدن مخاطبان شده است. کمند امیر سلیمانی  فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر است و متاهل و دارای یک فرزند می باشد. کمند امیر سلیمانی  در خانواده ای هنرمند متولد شد. پدر و برادر کمند امیر سلیمانی نیز بازیگر هستند.  کمند امیر سلیمانی با سریال پدر سالاری به شهرت رسید. در ادامه عکسی از کمند امیر سلیمانی و فرزندش را مشاهده می کنید: 

کمند امیر سلیمانی

به نظر شما که خارج از کشور زندگی کرده اید، آیا یک بازیگر می تواند با مهاجرت به کشوری دیگر موفق شود؟

بازیگران هیچ وقت خارج از کشور موفق نمی شوند. درست مثل آن زمانی است که دکترهای هندی به ایران آمده بودند و در شهرستان ها فعالیت می کردند. اگر اتفاقی برای یکی می افتاد و قرار بود به دکتری مراجعه کند، با شنیدن هندی بودن آن سر باز می زد. ما بازیگران هم مثل همان دکترهای هندی هستیم، بنابراین من فکر نمی کنم بازیگران هم بتوانند در فضایی خارج از ایران هویت مورد نظر را پیدا کنند. هیچ بازیگر جهان سوم و آسیایی در هالیوود نمی تواند راه خود را به بهترین نحو پیدا کند. تعداد انگشت شماری بازیگر در سینمای شرق هست که به سرزمین غرب راه پیدا کرده اند و حضورشان هم چندان مداوم و گاهی اوقات چشم گیر نبوده است.

 

شما تجربه کار هنری در خارج از کشور را داشته اید؟

بله، تئاتری را با پدرم و سپند (برادرم) در دبی اجرا کردیم که اصلا قابل مقایسه با تجربه در ایران نیست. ضمن این که من در کشور هنرپروری هم زندگی نمی کردم، مثلا اگر در پاریس بودم که تئاتر رفتن یکی از کارهای روزمره شان بود و من قرار بود این تجربه را بیان و با تجربه در ایران مقایسه کنم موضوع فرق داشت، اما دبی تازه چند سال کوتاه است که سینما رفتن را تربیت و اساس تفریحات کرده است.

 

از این که چندین سال در ایران زندگی نکردید و زندگی کاری تان با این رفت و آمد تحت الشعاع قرار گرفت، پشیمان نیستید؟

به هر حال این ریسک بزرگی بود که من کردم و چون همه کارگردانان دوست دارند بازیگرشان هنگام کار در کنارشان باشند و من هم چون زندگی ام آن جا بود، نمی توانستم مثلا شش ماه برای یک سریال در ایران بمانم و این شرایط کاری من را سخت تر می کرد. اما می خواهم بگویم اصلا از این تجربه شش ساله پشیمان نیستم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied