شمانیوز
شما نیوز

رویا نونهالی | همسر رویا نونهالی

رویا نونهالی با این نوع پوشش غوغا به پا کرد | داور عصر جدید روسری را برداشت

کانال تلگرامی چند ثانیه تصویری خاص از رویا نونهالی در حال سخنرانی در مراسم "شب ایران درودی" در خانه هنرمندان را منتشر کرد

رویا نونهالی با این نوع پوشش غوغا به پا کرد | داور عصر جدید روسری را برداشت

کانال تلگرامی چند ثانیه تصویری خاص از رویا نونهالی در حال سخنرانی در مراسم "شب ایران درودی" در خانه هنرمندان را منتشر کرد رویا نونهالی متولد 24 بهمن 1341 اهل تهران و اصالتا مازندرانی است رویا نونهالی ازدواج کرده و یک دختر به نام خاتون دارد. اصلیت رویا نونهالی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران بر می گردد. رویا نونهالی در خانواده ای متدین متولد شد.

 

رویا نونهالی

 

 

 زندگینامه رویا نونهالی

رویا نونهالی (متولد 24 بهمن 1341 در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است . اصلیت وی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران بر می گردد. نونهالی دارای تحصیلات در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. رویا نونهالی در خانواده ای متدین پر از عشق بزرگ شده است وی می گوید سرچشمه این عشق پدر و مادرم هستند که این عشق به خانواده و دوست داشتن را به من و چهار خواهر دیگرم تزریق کرده اند.

 

رویا نونهالی

 

ازدواج و همسر رویا نونهالی

رویا نونهالی در اوایل دهه هفتاد با همسرش رامین حیدری فاروقی ازدواج کرد کـه ثمره این زندگی زناشویی موفق یک دختر جوان بـه نام خاتون می‌باشد. رامین حیدری فاروقی مستندساز اسـت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied