شمانیوز
شما نیوز

بانک پارسیان

زائرین نگران دریافت پول نقد از خودپردازهای بانک پارسیان نباشند!

یکی از مواردی که برای زائرین کربلا اهمیت دارد، برداشت پول نقد از خودپردازها در نقاط مرزی است. بانک پارسیان به‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی، بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سقف برداشت نقدی از دستگاه‌های خودپرداز شعب خود در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، کرمانشاه و خوزستان و خودپردازهای سیار مستقر در نقاط مرزی چزابه، شلمچه و مهران را تا مبلغ 5 میلیون ریال افزایش داد.

زائرین نگران دریافت پول نقد از خودپردازهای بانک پارسیان نباشند!

 

بر این اساس زائرین محترم می توانند طی سه مرحله مبلغ 5 میلیون ریال دریافت کنند. به عبارتی دیگر این عزیزان در دو مرحله باید مبلغ 2 میلیون ریال و در یک مرحله مبلغ 1 میلیون ریال برداشت کنند. در همین راستا امکان برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز استان‌های مذکور و خودپردازهای سیار مناطق مرزی تا سقف ۵ میلیون ریال در هر شبانه‌روز تا روز اربعین فراهم‌شده است.

همچنین گفتنی است بانک پارسیان، برای افزایش رفاه زائران کربلای معلی، با استقرار 8 دستگاه خودپرداز در پایانه‌های مرزی غرب و جنوب کشور شامل مهران، شلمچه و چزابه، ارائه خدمات به راهپیمایان اربعین حسینی را آغاز کرده است و راهپیمایان می‌توانند با استفاده از تمامی کارت‌های متصل به شبکه شتاب از خدمات دستگاه‌های خودپرداز سیار بانک پارسیان به‌صورت شبانه‌روزی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied