شمانیوز
شما نیوز

قتل مردان مازندران

اولین عکس از چهره قاتل سریالی مردان مازندران منتشر شد

این زن به نام (کلثوم) تاکنون به قتل ۷همسر صیغه‌ای خود در مازندران اعتراف کرده است.

اولین عکس از چهره قاتل سریالی مردان مازندران منتشر شد

به گزارش شما نیوز ؛ سردار حسن مفخمی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: طی روزهای گذشته با شکایت یک خانواده در محمودآباد مبنی بر فوت مشکوک پدر ۸۲ساله آن‌ها بحث پیگیری این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه بعد از شکایت تحقیقات پلیس به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت، افزود: طی بررسی‌های پلیسی همسر این مرد که یک خانم ۵۶ساله بود به عنوان فرد مشکوک مورد بازجویی قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه این خانم طی تحقیقات پلیس به قتل همسرش اعتراف کرد، ادامه داد: این زن اعلام کرد که با حل کردن قرص فشار خون به تعداد زیاد در ظرف آب طی چند مرحله موجب بی‌حال شدن همسرش می‌شد و در نهایت اقدام به خفه کردن این پیرمرد ۸۲ساله کرده است.

قتل مردان مازندران

مفخمی شهرستانی با اعلام اینکه تاکنون طی اعترافات این زن به هفت مورد قتل به این شیوه اعتراف کرده است، افزود: گزینه‌های این فرد در قالب همسرش و افراد متمول مالی و مسن بودند که به عنوان همسر صیغه‌ای با آن‌ها ازدواج می‌کرد.

وی با بیان اینکه این زن افرادی را که به عنوان همسر انتخاب می‌کرد افراد متمول و با سن حدود ۷۵ تا ۸۰ به بالا بودند، گفت: در شهرهای مثل ساری، نکا، محمودآباد و قائمشهر این قتل‌ها اتفاق افتاده است.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه داد، افزود: در گزینه آخر مهریه این زن ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شده است و این زن بعد از قتل که به صورت فوت همسرانش بود، طلب مهریه و ارث می‌کرد.

وی یادآور شد: احتمال افزایش موارد اتهامی وجود دارد.

جزییات قاتل سریالی مازندران


این زن سال ۹۲ اولین ازدواج خود را با یک پیرمرد اهل مازندران کرد که این مرد به خاطر کهولت سنی جان خود را از دست داد، اما این زن توانست طبق نقشه‌ای که داشت مهریه اش را از خانواده شوهر اولش گرفته است.

این زن دومین ازدواجش را ۸ سال قبل انجام داده که قتل‌های سریالی اش را از زمان ازدواج دومش در ساری کلید زده است.

این زن که کلثوم نام دارد در نقشه هایش پیرمرد‌هایی را انتخاب می‌کرده که کسی به نقشه او شک نکند و در این سال‌ها ۱۳ ازدواج موقت با پیرمرد‌های موقت کرده که پس از افشای راز جنایت هایش به قتل ۷ مرد اعتراف کرده است.

این زن که یک دختر دارد که سال‌ها قبل پسرش پس از دوران پایان خدمت سربازی بخاطر بیماری سرطان تسلیم مرگ شد و از همان سال‌ها نقشه‌ها را به اجرا گذاشته است.

قاتل سریالی مردان مازندران مهریه هایش را بیشتر به صورت ملک و زمین از خانواده‌ها گرفته و همه آن‌ها را به نام تنها دخترش کرده است.

افشای راز جنایت


آخرین سوژه این قاتل سریالی یک مرد در محمود آباد مازندران بوده که خانواده اش به مرگ پدرشان مشکوک و پس از بررسی در پزشکی قانونی مشخص شده که پیرمرد مازندرانی به خاطر مسمومیت با دارو و خفگی به کام مرگ فرو رفته است و متهم پس از دستگیری در پلیس آگاهی محمود آباد به قتل‌های سریالی در این ۱۰ سال اعتراف کرده است.

بنا بر این گزارش، احتمال می‌رود مردان دیگری هدف قتل‌های این قاتل سریالی قرار گرفته باشد که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied