شمانیوز
شما نیوز

علیرضا خمسه | دختر علیرضا خمسه

جدیدترین عکس علیرضا خمسه کنار دخترش | این حجم از شباهت پدر دختری باور نکردنی است

عکسی از علیرضا خمسه و دخترش منتشر شده است که شباهت بین پدر و دختر همه را به حیرت وا داشته است.

جدیدترین عکس علیرضا خمسه کنار دخترش | این حجم از شباهت پدر دختری باور نکردنی است

عکسی جدید از  علیرضا خمسه و دخترش منتشر شده است. علیرضا خمسه بازیگر کمدی ایران است. علیرضا خمسه 71 ساله است. او مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی دارد. علیرضا خمسه دوره دیده پانتومیم از فرانسه نیز می باشد. علیرضا خمسه  با سریال هوشیار و بیدار به شهرت رسید.

علیرضا خمسه

بیوگرافی علیرضا خمسه

علیرضا خمسه متولد ۹ بهمن ۱۳۳۱ در تهران بازیگر ، کارگردان و مجری است. فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی و دوره دیده پانتومیم از فرانسه می باشد که علاقه زیادی دارد یک روزی دلقک شود. علیرضا خمسه فرزند اول یک خانواده اصالتا زنجانی با ۴ خواهر و ۴ برادر کوچکتر از خود می باشد که در خیابان پامنار تهران متولد شده است. پدرش کارمند اداره برق و مادرش خانه دار بود .

بازیگری از ۲۹ سالگی

خمسه سال ۱۳۶۰ در ۲۹ سالگی اولین بار با فیلم مرگ یزدگرد جلوی دوربین رفت تا اینکه سال ۱۳۶۷ با سریال هوشیار و بیدار به شهرت رسید.

با فیلم آپارتمان شماره ۱۳ در سال ۱۳۷۰ از جشنواره فیلم پیونگ یانگ کره جایزه بهترین بازیگر را گرفت تا اینکه سال ۱۳۷۲ با فیلم من زمین را دوست دارم درخشید.

ازدواج اول 

علیرضا خمسه سال ۱۳۶۲ وقتی ۳۱ ساله و تازه فعالیت بازیگری اش را شروع کرده بود ازدواج کرد که این زندگی بعد از تولد پسرش احمدرضا به طلاق ختم شد.

ازدواج دوم

خمسه در سال ۱۳۷۲ در ۴۱ سالگی برای دومین بار با مروارید پور شفیقی ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو دختر بنام های درسا و گلسا می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied