شمانیوز
شما نیوز

نقل انتقالات فرهنگیان

نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان از ۱۲ شهریور | جزییات بیشتر را در اینجا بخوانید

بخشنامه نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان ابلاغ شد و این فرآیند از ۱۲ شهریورماه آغاز می‎‌شود.

نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان از ۱۲ شهریور  | جزییات بیشتر را در اینجا بخوانید

به گزارش شما نیوز؛ وزارت آموزش و پرورش شرایط مرحله دوم نقل و انتقالات (اضطراری) فرهنگیان برای سال تحصیلی 1403-1402 را اعلام کرد.

ثبت‌نام نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان از 12 شهریورماه  آغاز شده و تا 22 شهریورماه باید به پایان برسد؛ همچنین موافقت اداره کل آموزش و پرورش استان مبداء و مقصد نیاز است.

بر این اساس، تقاضای انتقال اعم از موقت یا دائم فرهنگیان (دارای شرایط خاص) که در نقل و انتقال اصلی شرکت کرده‌اند و با انتقال آنان موافقت نشده است در سامانه مربوطه مجددا بررسی و اعلام نظر می‌شود.

همچنین در صورت موافقت مبداء با درخواست جدید متقاضیان انتقال اعم از موقت یا دائم دارای شرایط خاص، از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان مبداء خدمتی افراد، در سامانه مربوطه ثبت، بررسی و اعلام نظر خواهد شد.

اداره کل آموزش و پرورش مبداء در سامانه مربوطه نسبت به درخواست متقاضیان انتقال پس از تایید از سوی مبداء خدمتی، پس از بررسی اعلام نظرکند.

همچنین با توجه  به این‌که مدیران کل استان‌ها مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل را دارند، لازم است تمهیدات لازم را فراهم کنند تا تمام اقدامات صورت گرفته تا 22 شهریورماه به پایان برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied