شمانیوز
شما نیوز

سهام عدالت | واریز سهام عدالت

واریز سود سهام عدالت تا ساعاتی دیگر قطعی شد؟ | سهام عدالتی ها مراقب باشید

برای دریافت سود سهام عدالت نباید اقدام به ارائه اطلاعات شخصی به هیچ سایت و پایگاه اینترنتی کرد.

 واریز سود سهام عدالت تا ساعاتی دیگر قطعی شد؟ | سهام عدالتی ها مراقب باشید

به گزارش شمانیوز، سهام عدالت یک برنامه‌ی دولتی است که در سال ۱۳۹۰ با هدف بهبود توزیع درآمدهای نفتی در ایران آغاز شد. سهام عدالت با واگذاری سهامی از شرکت‌های دولتی به مردم بود، که در این صورت از فروش این سهام، مردم سودی به دست می‌آورند. با سهام عدالت، بخش عظیمی از دارایی‌های دولتی به دست مردم رسید. با سهام عدالت و فروش سهام، می‌تواند به منابع مالی بیشتری دسترسی داشته باشد. سهام عدالت به دلیل پویایی و تغییرات مداوم در بازار سرمایه، به عنوان یک برنامه اقتصادی حائز اهمیت است. 

واریز سود سهام عدالت تا ساعاتی دیگر قطعی شد؟

 

مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت­­­ بیان کرد: اخیرا خبری در فضای مجازی منتشر شده که "دارندگان سهام عدالت با نصب یک برنامه و ورود اطلاعات شخصی خود در یک درگاه غیررسمی و نامعتبر، سود اضافه سهام عدالت خود را دریافت کنند! "‌

وی گفت: این پیام با قصد کلاهبرداری در حال دست به دست شدن است.

حاجی‌وند با تاکید بر این که برای دریافت سود سهام عدالت نباید اقدام به ارائه اطلاعات شخصی به هیچ سایت و پایگاه اینترنتی کرد، افزود: در حال حاضر، پرداخت سود سهام عدالت یا واریز اضافه سود این سهام انجام نمی‌شود؛ ضمن اینکه برای دریافت سود سهام عدالت نیازی به نصب هیچ نرم‌افزار یا مراجعه به سایتی نیست نباید مبلغی را هم برای این کار پرداخت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    سود سهام کی واریز میشه

تبلیغات متنی