شمانیوز
شما نیوز

قیمت دینار | قیمت دینار عراق

آخرین قیمت دینار عراق | قیمت دینار عراق در مسیر صعود

آخرین قیمت دینار را در اینجا ببینید.

آخرین قیمت دینار عراق | قیمت دینار عراق در مسیر صعود

قیمت دینار این روز ها برای خیلی از ارز شناسان دارای اهمیت شده است. قیمت دینار عراق در همه صرافی ها یکسان نیست و دارای اختلاف جزئی می باشد اما در مقیاس کلان این تفاوت بیشتر نمایان می شود. مشاهده قیمت دینار و سایر اطلاعات مربوط به نرخ امروز را می توانید در ادامه مشاهده کنید.قیمت دینار عراق امروز یکشنبه 12 شهریور اعلام شد. قیمت دینار عراق در بازار امروز 1402/06/12 با %0.4 افزایش، 3,755 ریال اعلام شده است.

قیمت دینار عراق در مسیر صعود

امروز دینار عراق مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دینار عراق که روز قبل تا ۳۸ (سی و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ مصادف با ۰۳ سپتامبر ۲۰۲۳ - به ۳۸ (سی و هشت ) تومان رسید.

هر کشوری برای حفظ ثبات اقتصاد کلان و پولی خود ، واحدی را به عنوان پول ملی اعلام می کند ، به مانند کشور خودمان ایران که واحد پول ملی آن ریال است. کشور عراق نیز که در همسایگی غربی ما قرار دارد دینار را به عنوان واحد پول ملی خود برگزیده است .ارزش یا قیمت دینار عراق از چند جهت برای ایرانیان و اقتصاد ایران حائز اهمیت است،از همین رو به شناخت کلی این واحد پولی در این گزارش پرداخته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied