شمانیوز
شما نیوز

قیمت گوشت | قیمت گوشت قرمز

ثبات قیمت گوشت قرمز در آستانه اربعین | قیمت گوشت اعلام شد

هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۴۳۰ تا ۴۳۵ هزار تومان به مغازه دار و با احتساب ۱۰ درصد سود ۴۷۰ تا ۴۸۰ هزار تومان در خرده فروشی ها عرضه می شود.

ثبات قیمت گوشت قرمز در آستانه اربعین | قیمت گوشت اعلام شد

قیمت گوشت اعلام شد. قیمت گوشت در بازار امروز چند؟ قیمت گوشت در میادین تره بار چند شد؟ قیمت گوشت به صورت روزانه در همین سایت منتشر می شود. قیمت گوشت گوسفندی و گوساله امروز چند شد؟

قیمت گوشت گرم گوسفندی و گوساله امروز یکشنبه 12 شهریور ماه 1402 در خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران اعلام شد.

ثبات قیمت گوشت قرمز در آستانه اربعین

ملکی گفت: با توجه به آنکه زمان زیادی تا اربعین باقی نمانده و تمامی گوشت های موکب ها ارسال شده است، از این رو قیمت گوشت قرمز نوسانی نخواهد داشت.

آقای علی اصغر ملکی گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۴۳۰ تا ۴۳۵ هزار تومان به مغازه دار و با احتساب ۱۰ درصد سود ۴۷۰ تا ۴۸۰ هزار تومان در خرده فروشی ها عرضه می شود.

به گفته او، با توجه به ازدیاد زوار در آستانه اربعین و تعطیلات پایانی تابستان، تقاضای چندانی برای گوشت در بازار وجود ندارد.

ملکی ادامه داد: گرانی نهاده های دامی و عدم توان نگهداری دام برای دامدار منجر به کشتار دام و کاهش عرضه شد، از این رو برای فصل سرما باید تدابیری اتخاذ شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با توجه به آنکه زمان زیادی تا اربعین باقی نمانده است، از این رو پیش بینی می شود که نوسان چندانی در بازار گوشت قرمز رخ ندهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied