شمانیوز
شما نیوز

سازمان بیمه سلامت ایران

حمایت سازمان بیمه سلامت از خانواده دارای فرزندان چهار قلو

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان بیمه سلامت ایران از خانواده دارای فرزندان چهار قلو حمایت می کند.

حمایت سازمان بیمه سلامت از خانواده دارای فرزندان چهار قلو

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، محسن عزیزی سرپرست اداره کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با خانواده چهارقلو دیدار و به گفتگو پرداخت.

وی در حاشیه دیدار از خانواده چهارقلوها، با اشاره به اینکه این خانواده تحت پوشش بیمه سلامت هستند افزود: والدین چهارقلوها از حمایت سازمان بیمه سلامت در درمان ناباروری برخوردار بوده و اینک خداوند به آنها چهار فرزند هدیه کرده است.

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه بیمه سلامت از هیچ حمایتی در زمینه جوانی جمعیت دریغ نخواهد کرد، گفت: این سازمان در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های کلی جمعیتی کشور، چتر حمایتی خود را روی درمان ناباروری قرار داده و پوشش خوبی برای تامین هزینه زایمان و درمان فرزندان به دنیا آمده، مادران باردار و شیرده ایجاد کرده است.

عزیزی با اشاره به سیاست‌های جوانی جمعیت و سیاست‌های ملی در این حوزه به نیاز کشور در این زمینه اشاره و ارتقا جایگاه ایران اسلامی را در دنیا وابسته به تحقق این سیاست در دراز مدت دانست و اظهار امیدواری کرد؛ با عمل کردن تمام نهادها، سازمان ها و ادارات از جمله اداره کل بیمه سلامت استان و سایر سازمان‌های بیمه گر به تعهدات تکلیفی خود این قبیل خانواده ها حمایت شوند.

 وی از جمله تعهدات بیمه سلامت را پرداخت ۹۰ درصدی هزینه های ناباروری در مراکز دولتی و ۷۰ درصد در بخش خصوصی و تسهیل بیمه شدن مادران باردار و کودکان زیر ۵ سال بر اساس دهک خانواده بر شمرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی