شمانیوز
شما نیوز

گوهر خیراندیش | حواشی گوهر خیراندیش

بعد سالها عکس گوهر خیراندیش کنار همسرش لو رفت | گوهر خیراندیش و جمشید اسماعیل‌خانی دریک قاب

عکسی از گوهر خیراندیش و همسرش به تازگی منتشر شده است که نشان دهنده عباقه و صمیت این بازیکن ب همسرش می‌باشد.

بعد سالها عکس گوهر خیراندیش کنار همسرش لو رفت |  گوهر خیراندیش و جمشید اسماعیل‌خانی دریک قاب

گوهر خیراندیش همسر مرحوم جمشید اسماعیل خانی و مادر سه فرزند است که همگی خارج از ایران زندگی می کنند و این روزها دیگر در رسانه ملی فعالیت زیادی را ندارد. خانم  گوهر خیراندیش در سریال های زیادی بازی کرده است و بارها به دلایل مختلف سر صحنه های فیلمبرداری برای او حوادثی پیش امده است. گوهر خیراندیش ضمن اینکه خارج از محل فیلمبرداری درگیر موضوعات عجیبی شده است. گوهر خیراندیش در گفتگویی از رویداد‌های باورنکردنی در پشت‌صحنه سریال «حماسه آرد» صحبت کرد. در ادامه عکسی از  گوهر خیراندیش در کنار همسرش را مشاهده می کنید: 

گوهر خیراندیش

هر آنچه که از گوهر خیر اندیش نمی‌دانید

خیراندیش البته در تمام این سال‌ها حضور متناوبی داشته اما انگار درد نبودن جمشید خان برای او تمامی ندارد، همین چند وقت پیش بود که در یک پادکست از شب رفتن اسماعیل‌خانی می‌گفت، هنوز داغ جمشید بر صدای گوهر خیراندیش لرزه می‌اندازد، فراتر از کاراکترهای هنری این زوج، آن شیمی رابطه بی‌همتایی که داشتند از چهره آن‌ها چیز یگانه‌ای ساخته که مشابهش را کمتر دیده‌ایم. از آن زوج مطمئن این عکس حالا یکی رفته و یکی هم مانده، آن که مانده اما آن آدم مطمئن این عکس نیست.

گوهر خیراندیش

این بانوی هنرمند مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر را از دانشکده هنرهای زیبا دریافت کرد و از سال 1349 وارد دنیای هنر شد.گوهر خیراندیش فعالیت هنری خود را از سال 1349 و با گروه تئاتر در شیراز آغاز کرد. در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت.

گوهر خیراندیش سال 1357 در دانشگاه تهران قبول شد و به همراه همسر و فرزندانش از شیراز به تهران آمد و در کنار درس خواندن به فعالیت در تئاتر پرداخت.

گوهر خیراندیش

این بانوی هنرمند در سه رشته پزشکی، زبان انگلیسی و هنر در دانشگاه قبول شد اما بنابر علاقه ای که داشت هنر را انتخاب کرد و از این انتخاب راضی و خوشحال است و اگرچه به پزشکی هم علاقه داشت اما به دلیل ترس از خون تصمیم گرفته به سراغ این رشته نرود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied