شمانیوز
شما نیوز

دسر | دسر فنجانی

دسر ساده و خوشمزه | دسر فنجانی با شیر را حتما درست کنید

معمولا همه افراد عاشق درستت کردن و خوردن دسر هستند. مخصوصا اگر دسر ساده و فوری باشد. ما به شما یک دسر ساده فنجانی را آموزش می دهیم.

دسر ساده و خوشمزه | دسر فنجانی با شیر را حتما درست کنید

دِسِر که در فرهنگ‌های آشپزی کشورهای سراسر جهان که معمولاً در پایان یک وعدهٔ غذایی مصرف می‌شود. در برخی کشورها برای مصرف‌کردن دسر از قاشق مخصوصی استفاده می‌کنند.کسانی که می‌خواهند از وزن خود بکاهند بهتر است بعضی دسرها را وارد برنامهٔ غذایی خود کنند. در ادامه یک دسر ساده و خوشمزه را با شیر را بخوانید. 

مواد مورد نیاز :

۱) یک لیتر شیر
۲) یک لیوان چایخوری آرد به اضافه ی ۲ ق.غ
۳) یک لیوان شکر
۴) یک ق.غ مارگارین
۵) نوک ق.چ وانیل
۶) یک لیوان پودرنارگیل

دسر فنجانی

طرز تهیه دسر فنجانی  :


داخل قابلمه ای شیر ، شکر و آرد رو ریخته مخلوط کنید روی شعله گذاشته تا بجوشد هم بزنید حداقل ۷ ، ۸ دقیقه بجوشانید سپس وانیل و مارگارین رو اضافه کنید تا مارگارین آب بشه هم بزنید سپس از روی شعله بردارید داخل شش فنجان هم اندازه تا نصفه از محلبی بریزید توت فرنگی رو وسطش بزارید مابقی محلبی رو روش بریزید بعد از این که خنک شد حداقل به مدت ۴ ساعت داخل یخچال قرار بدید ( میتونید یک شب داخل یخچال قرار بدید ) محلبی که خنک شده از ظرف خارج کنید داخل ظرف بزرگی پودرنارگیل رو بریزید و به محض اینکه محلبی رو از ظرف خارج کردید داخل پودرنارگیل قرار بدید و به پودرنارگیل آغشته کنید میتونید با تکه های توت فرنگی تزئین کنید .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی