شمانیوز
شما نیوز

ارزدیجیتال

پیش بینی قیمت په په / خریداران طعمه نهنگ‌ها نشوند

قیمت په په در 24 ساعت گذشته 4.5 درصد افزایش یافته است، با حرکت این میم توکن به سطح 0.000000818131 دلار در طی یک روز، بسیاری از طرفداران خود را امیدوار به سناریوهای صعودی پیش بینی قیمت په په کرده است.

پیش بینی قیمت په په / خریداران طعمه نهنگ‌ها نشوند

به گزارش شمانیوز:برخلاف روند افزایشی بازار امروز، پیش بینی قیمت په په حدود 6.5 درصد در طی یک هفته و 28 درصد در 30 روز گذشته کاهش داشته است. همچنین این میم کوین محبوب از زمان رسیدن به بالاترین سطح قیمت خود یعنی سطح 0.00000431 دلار در اوایل ماه مه، حدود 80 درصد کاهش را تجربه کرده است.

با این حال، با توجه به اینکه میم کوین په په برای چندین هفته در وضعیت اشباع فروش قرار داشته است، به نظر می‌رسد که خریداران دوباره شروع به حمایت از این میم کوین کرده‌اند و راه را برای رشد بیشتر قیمت در روزهای آینده کمی هموارتر ساخته‌اند.

پیش بینی قیمت په په

وضعیت کندل‌های قیمت در این ارز دیجیتال و اندیکاتورهای آن در نمودار روزانه نشان می‌دهند که شاید زمان آن فرا رسیده، این میم کوین محبوب شاهد نوعی بازگشت در روند نزولی خود باشد. به‌طوری که شاخص قدرت نسبی په په (بنفش) در آخر هفته به زیر سطح 30 رسید.

این موضوع نشان می‌دهد که پهپه برای مدتی در وضعیت اشباع فروش بوده، همچنین قیمت آن از اواسط ماه اوت به طور قابل توجهی کمتر از میانگین متحرک 30 روزه (زرد) قرار داشته است.

به عبارت دیگر بنا به نظر طرفداران این رمز ارز، قیمت په په نسبت به سطوح اخیر خود با افت شدیدی معامله می‌شود، این کاهش باید در عمل آن را برای خریداران جذاب‌تر کند. با توجه به اینکه طی 24 ساعت گذشته، قیمت په په حدود 4.5 درصد جهش کرده است، این حرکت قیمت می‌تواند آغازی برای بهبود پایدارتر روند آن باشد.

همچنین لازم به ذکر است که برخی از نهنگ‌ها در چند روز گذشته با رسیدن قیمت این ارز دیجیتال به سطوح پایین و افت بلندمدت آن، دوباره شروع به جمع‌آوری آن کرده بودند.

با در نظر گرفتن این واقعیت که معاملات فوق چند روز پیش اتفاق افتاده‌اند؛ در حالی که هیچ نشانه‌ای از خریدهای اخیر توسط سرمایه‌گذاران بزرگ وجود ندارد، جهش په په در امروز نشان می‌دهد که معامله‌گران دیگر نیز در حال انباشت این توکن هستند.

به این ترتیب، این احتمال وجود دارد که په په در کوتاه مدت شاهد پیشرفت‌های بیشتری باشد؛ برخی از تحلیلگران تداوم سناریو صعودی پیش بینی قیمت این توکن را به طور بالقوه تا حدود سطح 0.00000010 دلار برآورد می‌کنند.

در بررسی الگوی رفتاری قیمت، بسیار محتمل است که روند قیمت په په پس از اینکه رالی کوتاه‌مدت فعلی خود را به پایان برساند، دوباره به روند نزولی شدید خود بازگردد. بنابراین، معامله‌گران خرد بازار و سرمایه‌گذاران باید در زمان‌بندی ورود و خروج خود بسیار مراقب باشند، زیرا می‌توانند به راحتی طعمه نهنگ‌های بازار شوند./تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی