شمانیوز
شما نیوز

نعیمه نظام دوست | حواشی نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست سیندرلا شد | نعیمه نظام دوست هروز جوان تر و زیبا تر از روز قبل می‌شود

فیلمی از نعیمه نظام دوست منتشر شده است که این بازیگر در فیلم جوان‌تر و زیبا تر از گذشته شده است.

نعیمه نظام دوست سیندرلا شد  |  نعیمه نظام دوست هروز جوان تر و زیبا تر از روز قبل می‌شود

نعیمه نظام دوست بازیگر خوب سینما و تلویزیون به تازگی فیلمی از خودش منتشر کرده است که توجه مخاطبان به  نعیمه نظام دوست جلب شده است . نعیمه نظام دوست نسبت به قبل جوان تر و زیبا تر شده است . نعیمه نظام دوست کار بازی را با تئاتر شروع کرد. خانم نظام دوست هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است.  نخستین تجربه رسمی نعیمه نظام دوست  درسال ۷۳ با ساعت خوش مهران مدیری بود. در ادامه فیلمی از نعیمه نظام دوست را مشاهده می کنید: 

زندگی نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام‌دوست متولد ۲۳ آبان ۱۳۵۳ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او دارای دیپلم علوم تجربی است. وی چهار خواهر دارد که خودش فرزند سوم خانواده است به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نکرده و پدرش چند سال پیش فوت کرده است.

نعیمه نظام دوست

خاطرات کودکی نعیمه نظام دوست

آن زمان تمام عشق و حال ما این بود که بعد از تعطیلی مدارس بلافاصله به رشت برویم. آن زمان با وجود تمام سختی‌های آن دوران وجود داشت همه خوشحال بودیم (با خنده)، اما الان دیگر این همدلی‌ها کمرنگ شده است. من به یاد دارم که همیشه ما خانه خود تهران پنجشنبه جمعه‌ها مهمان داشتیم. اما الان حسرت گذشته را می‌خورم که‌ ای کاش پدرم زنده بود و آن خوشی‌ها مهمانی‌ها و کودکی‌ها دوباره زنده می‌شد.

نعیمه نظام دوست

شروع فعالیت هنری نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام‌ دوست از سال ۱۳۷۰ کار بازیگری را در گروه‌ های آزاد تئاتر آغاز کرد. سپس در مجموعه نوروز ۷۲ بازی کرد. او به طور حرفه‌ ای با «ساعت خوش» در سال ۱۳۷۳ وارد عرصه بازیگری شد.

نعیمه نظام دوست

زندگی نعیمه نظام دوست از بازیگری تا مزون لباس

سعی می‌کنم در انتخاب نقش‌هایم، غیر از مسائل مادی، تجربه و کار با کارگردانان خوب را هم مورد توجه قرار دهم. گاهی اوقات ممکن است نقشی را دوست نداشته باشی یا کوتاه باشد، اما به‌خاطر کارگردان آن، کار را قبول می‌کنی زیرا می‌تواند تجربه بسیار خوبی برایت باشد. حرفه اصلی من بازیگری است اما از این راه نمی‌ توان آن‌ طور که باید و شاید درآمدی داشت.

اگر دقت کنید اکثر بازیگران شغل دومی هم برای کسب درآمد دارند چون نمی‌توان روی بازیگری به‌عنوان منبع درآمد حساب کرد. به‌همین ترتیب من هم یک مزون کوچک لباس دارم که هرازگاهی از این طریق دوستانم را هم می‌بینم. فعلا به اندازه یک آب باریکه درآمد برایم دارد، البته در فکرش هستم که این مزون را گسترده‌تر کنم.

نعیمه نظام دوست

خنده تلخ من از گریه غم‌انگیزتر است

من به ظاهر آدم شاد و خندانی هستم اما درونم چیز دیگری جریان دارد. من زیاد غصه می‌خورم و برای دیگران دلسوزی می‌کنم. به‌علاوه مسائل زیادی ناراحتم می‌کند که شاید در ظاهر نشان ندهم اما قطعا ناراحت می‌شوم و درون خودم نگه می‌دارم.

لبخند روی لب دارم اما همان حکایت است که می‌گویند‌: خنده تلخ من از گریه غمگین انگیزتر است. همین ناراحتی‌ها دوباره مرا به سمت خوردن سوق می‌دهد. در جامعه ما نگاه بسیار بدی نسبت به چاقی و اضافه‌ وزن وجود دارد؛ به شکلی که انگار افرادی که چاق هستند گناه کرده‌اند.هیچ‌کس از چاقی و اضافه‌وزن خود خوشحال و راضی نیست، این را با اطمینان می‌گویم. پس کسی که خودش از وضعیت خودش ناراحت است را چرا باید با حرف‌های‌مان بیشتر ناراحت کنیم؟ کاش کمی مهربان‌تر بودیم.

ممکن است کسی بگوید که من با اضافه‌ وزنم مشکلی ندارم و در ظاهر خود را راضی نشان بدهد، اما من با اطمینان به شما می‌گویم که این‌طور نیست. من متلک‌ها و حرف‌های ناراحت‌کننده زیادی شنیدم. حرف‌هایی مثل اینکه: «چقدر چاقی»، «داری می‌ترکی» و… این حرف‌ها همه جا هست، از فضای مجازی گرفته تا نزدیک‌ترین افراد خانواده.

زمانی بود که با رژیم و ورزش در حال وزن کم کردن بودم اما آن‌قدر فشار روانی اطرافیان روی دوشم سنگینی می‌کرد که دوباره به غذا پناه می‌بردم. این بود که نمی‌توانستم در کاهش وزن موفق باشم.

البته این را هم بگویم که خیلی از مردم هم وجود دارند که این تفاوت‌ها را می‌پذیرند،اینها عزیزان من هستند که حمایت می‌کنند و… این‌طور نیست که تمام مردم این رفتارها را داشته باشند.

نعیمه نظام‌دوست، بازیگر سینما و تلویزیون در حالی که از شدت گریه و ناراحتی به‌خاطر درگذشت ماه‌چهره خلیلی به سختی صحبت می‌کرد، گفت: چه بگویم؟! ماه‌چهره عشق بود، زندگی بود، قوی بود، مهربان بود.

نظام‌دوست با بیان اینکه چند ماهی می شد که متوجه بیماری ماه‌چهره خلیلی شده بود، عنوان کرد: من ماه آذر سال گذشته بود که متوجه بیماری‌اش شدم … آمده بود ایران. گفت من بروم کارهایم را بکنم و برگردم. قرار بود بیاید ایران. خیلی کارها داشتیم که بکنیم اما نشد.

نعیمه نظام دوست

این هنرمند در ادامه از دوستی ۱۳ ساله‌اش با ماه‌چهره خلیلی گفت و با بغض عنوان کرد: ۱۳ سال است که ماه‌چهره را می شناختم. سر تصویربرداری سریال «نردبام آسمان» در سال ۸۶ بود که دوستی‌ مان شکل گرفت.

نظام‌دوست با اشاره به اینکه ماه‌چهره خلیلی ساکن خارج از کشور بوده ولی در ایران هم خانه داشته و زیاد به ایران می آمده است، گفت: با اینکه ساکن خارج از کشور بود اما زیاد با هم رفت و آمد داشتیم. خیلی عِرق ایران را داشت. ماه‌چهره خیلی ایرانی بود، خیلی.

به گفته نظام‌دوست، ماه‌چهره خلیلی در همان لندن به خاک سپرده می شود و پیکر او را به ایران نخواهند آورد.

گفتنی است مراسم یادبود زنده یاد ماه‌چهره خلیلی در منزل نعیمه نظام دوست با حضور جمعی از هنرمندان مشهور کشورمان برگزار شده است.

نعیمه نظام دوست

زندگی نعیمه نظام دوست و ماجرای کاهش وزن و جراحی

برای جراحی معده‌ام، جنگیدم

نعیمه نظام‌دوست می‌گوید اتفاقات تلخ ۹۶ مانع شادی‌های سال گذشته شد همیشه اعیاد ملی و نوروز بهترین بهانه برای گپ و گفتی دوستانه با هنرمندان و چهره‌های مطرح فرهنگی هنری است. از این رو با نعیمه نظام دوست، بازیگر سینما و تلویزیون که در سال گذشته در «محله گل و بلبل» و سریال «همسایه ها» و … خوش درخشید، گفتگو کرده‌ایم.

به عنوان اولین سوال، باید اشاره کنم به تصمیم شما برای جراحی و لاغر کردن، سال ۹۶ برای شما یک سال متفاوت بود سالی که به بزرگترین هدف خود جراحی معده رسیدید، البته فعالیت خوبی هم در فضای مجازی داشتید و دارید که گمان میکنم به دور از حواشی نبوده، خیلی کوتاه درباره بازخورد‌هایی که از مردم و یا همکارانتان گرفتید برای ما بگویید.

کاهش وزنکاهش وزن خانم بازیگر

خوشبختانه هیچ بازخورد منفی از هنرمندان و دوستانم در فضای مجازی نداشتم. درواقع من اگر یک برنامه می‌روم و شوخی می‌کنم، همه می‌دانند که یک شوخی است؛ اما وقتی یک بحث جدی را مطرح می‌کنم، دلایل آن را هم می‌دانند.

اما گاهی از بین صحبت‌های ما یک تیتر و یا بخش‎هایی بولد می‌شود که سمت و سوی یک مصاحبه مثبت را منفی نشان می‌دهد. آن‌هایی که من را می‌شناسند، خوب می‌دانند که من آدم شوخ طبعی هستم و سعی می‌ کنم مسائل و دغدغه ام را با زبان طنز بیان کنم، ولی متاسفانه کسانی که من را نمی‌ شناسند قضاوت منفی می‌ کنند.

نعیمه نظام دوست بعد از یک سال که جراحی اش می گذشت در صحفه شخصی اش نوشت : امروز سی ام آبان ماه درست یکسال از عمل اسلیو معده من میگذره و جشن تولد یکسالگی منه و به قول دوستان شریف و پاک و قوی و با اراده ، ان ای ، یکساله که پاکم و زندگی دوباره گرفتم .

ممنونم از دکتر عزیز و مهربون ناجی تولد دوباره من که زندگی رو بهم برگردونند و خدارو شکر الان میتونم راه برم ، نفس بکشم و زندگی کنم .

ممنونم از بهاره جان رهنما که من و برای این عمل تشویق کرد و آقای دکتر مهربونم رو به من معرفی کرد و ممنونم از همه شما عزیزان که با انرژی تو این راه سخت همراهم بودین و کلی بهم انرژی دادین و بهم محبت کردین و با عشق به من قدرت دادین که این راه سخت و رو طی کنم .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied