شمانیوز
شما نیوز

مهدی قائدی | حواشی مهدی قائدی

تفریح مهدی قائدی و همسر سن بالاش | سن همسر مهدی قائدی دوباره جنجالی شد

مهدی قائدی مدتی است که ازدواج کرده است. در همین رابطه وی عکسی دو نفره از خودش و همسرش ستاره معصومی منتشر کرده که باعث حواشی زیادی شده است.

تفریح  مهدی قائدی و همسر سن بالاش | سن همسر مهدی قائدی دوباره جنجالی شد

 مهدی قائدی بازیکن معروف تیم استقلال است  او چند سالی است ازدواج کرده و هرزگاهی عکس همسرش را منتشر می کند.  مهدی قائدی از بازیکنان دهه هفتادی تیم استقلال محسوب می شود. مهدی قائدی ازدواج کرده است. شنیده ها حاکی از آن است که همسر مهدی قائدی از وی بزرگتر است. در ادامه مطالب خواندنی از مهدی قائدی و همسرش می خوانید: 

 مهدی قائدی

ازدواج مهدی قائدی

مهدی قائدی مدتی است که ازدواج کرده است. در همین رابطه وی عکسی دو نفره از خودش و همسرش ستاره معصومی منتشر کرده که باعث حواشی زیادی شده است.یکی از حاشیه ها موضوع سن و سال همسر مهدی قائدی است. در عکس منتشر شده به نظر همسر مهدی قائدی از او بزرگتر است! بعضی ها در شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند که همسر مهدی قائدی 7 سال از او بزرگتر و متولد 1370 است در صورتی که مهدی قائدی متولد سال 1377 است.

 مهدی قائدی

اخراج مهدی قائدی از استقلال:

او در مهرماه ۱۳۹۶ به علت بی‌احترامی به پیراهن تیم و دست ندادن با وینفرد شفر، مربی تیم استقلال از تیم اخراج شد. در فروردین ماه ۱۳۹۸ یک بار دیگر هم به علت حاضر نشدن در تمرینات تیم، مجددا از تیم اخراج گردید.

 مهدی قائدی

بازگشت مهدی قائدی به استقلال:

 مهدی قایدی در مرداد ماه 1401  به طور رسمی به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست.  مهدی قایدی که فصل گذشته راهی الشباب الاهلی امارات شده بود، پس از توافق دو باشگاه به استقلال بازگشت. این بازیکن بعد از جلسه با مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد تا یک سال به صورت قرضی در جمع آبی‌پوشان پایتخت باشد.

 مهدی قائدی

افتخارات مهدی قائدی

- پدیده لیگ آزادگان 96–1395

- جام حذفی 96 با استقلال تهران

 

تصادف جنجالی مهدی قائدی و مرگ یک فوتبالیست

مهدی قائدی در روز نهم بهمن ماه سال ۹۶ هنگامی که برای کارهای دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی آسیب دید و در بیمارستان خلیج فارس بستری شد. وی همراه بعضی دوستانش در حال بازگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که ماشین آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می شود و احمد شاکری که فوتبالیست بوده بر اثر تصادف فوت میکند. فوت او حواشی بسیاری برای مهدی به وجود می آورد و خانواده احمد از قائدی شکایت می کنند .گفته می شود که مهدی قائدی پشت فرمان نشسته بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied