شمانیوز
شما نیوز

موسیقی | موسیقی آرامش بخش

با شنیدن موسیقی خواب خوش را به خود هدیه دهید | یک موسیقی آرام بخش خواب شیرین را به شما برمی گرداند

با موسیقی آرامش بخش با خواب شیرین و با کیفیت را به خودتان هدیه دهید.

با شنیدن موسیقی خواب خوش را به خود هدیه دهید | یک موسیقی آرام بخش  خواب شیرین را به شما برمی گرداند

موسیقی از نظر فردی یا جمعی برای ما فوایدی به همراه دارد. محققان باور دارند یکی از مهم‌ترین عملکردهای موسیقی، ایجاد نوعی حس وحدت، انسجام، و ارتباط اجتماعی است. موسیقی یادگیری را بهتر می‌کند. موسیقی حتی کیفیت خواب را بالا می برد. در ادامه یک موسیقی آرامش بخش گوش کنید و خواب راحت داشته باشید. 

چه نوع موسیقی برای خواب بهتر است؟

طبیعی است که در مورد بهترین نوع موسیقی برای خواب تعجب کنید.  مطالعات تحقیقاتی ژانرها و لیست های پخش متنوعی را مورد بررسی قرار داده اند. و توافق روشنی در مورد موسیقی مطلوب برای خواب وجود ندارد.

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذاری موسیقی بر بدن افراد، ترجیحات موسیقایی آنهاست.  فهرست‌های پخش سفارشی مؤثر ممکن است شامل آهنگ‌هایی باشد که آرامش‌بخش بوده یا در گذشته به خواب کمک کرده‌اند.

هنگام طراحی یک لیست پخش، یکی از عواملی که باید در نظر گرفته شود، سرعت است.  سرعت یا سرعتی که موسیقی در آن پخش می شود، اغلب بر حسب ضربان در دقیقه (BPM) اندازه گیری می شود.  اکثر مطالعات موسیقی هایی را انتخاب کرده اند که حدود 60-80 BPM است. ضربان قلب طبیعی در حالت استراحت بین 60 تا 100 ضربه در دقیقه است. اغلب این فرضیه وجود دارد که بدن ممکن است با موسیقی کندتر همگام شود.

برای کسانی که نمی خواهند لیست پخش خود را طراحی کنند، خدمات موسیقی آنلاین وارد عمل شده اند. و معمولاً لیست های پخش از پیش بسته بندی شده را برای فعالیت های خاص ارائه می دهند.  فهرست‌های پخش مسیقی مناسب ممکن است برای خواب یا آرامش تنظیم شوند.  پیدا کردن لیست‌های پخشی که بر روی ژانرهای آرام بخش، مانند قطعات کلاسیک یا پیانو تمرکز دارند، ساده‌تر است.

 

حجم فایل صوتی:6.18M | مدت زمان فایل صوتی :00:06:43
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    ممنونم

  • ناشناس

    ممنونم بخاطر مطالب مفیدتون

تبلیغات متنی