شمانیوز
شما نیوز

وضعیت ترافیکی | وضعیت ترافیکی جاده چالوس

ترافیک وحشتناک در جاده های شمالی کشور | آخرین وضعیت ترافیکی در جاده ها

ویدئویی از بوق های ممتد رانندگان در ترافیک تونل کندوان جاده چالوس را ببینید.

ترافیک وحشتناک در جاده های شمالی کشور | آخرین وضعیت ترافیکی در جاده ها

به گزارش شمانیوز: ویدئویی از بوق های ممتد رانندگان در ترافیک تونل کندوان جاده چالوس را ببینید. سرهنگ " پیمان کرمی" روز سه شنبه اظهار کرد: براین اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ ، ۱۵ و ۱۶ شهریورماه جاری از از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران یک طرفه می شود .

وی اضافه کرد: همچنین از ساعت ۱۳ روز جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ ماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع شده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ همان روز تا پایان تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد : ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی در جاده های استان البرز مستقر شده اند.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

اجرای طرح ویژه ترافیکی در راه های البرز/ اطلاع از وضعیت راه ها قبل از سفر

رییس پلیس راه البرز از اجرای طرح ویژه ترافیکی با توجه به تعطیلی چند روز آینده در جاده های این استان خبرداد و افزود: این طرح از امروز آغاز و تا روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه جاری ادامه خواهد داشت.

 

وی اضافه کرد: ماموران پلیس راه البرز با آمادگی کامل در پایگاه‌های ثابت و سیار وضعیت ترافیکی جاده‌های استان البرز را رصد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد : در این طرح به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

کرمی به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر از توقف در حاشیه راه‌های استان البرز بویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می‌افزاید.

وی گفت: با توجه به حجم بالای ترافیک، مسافران قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند.

رییس پلیس راه البرز افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.

 


آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied