شمانیوز
شما نیوز

بازار مسکن

بازار مسکن در شمال پایتخت سکته کرد | بازار مسکن با اجاره 4 میلیاردی!

​وضعیت خرید و فروش ملک در محله زعفرانیه 3 الی 4 ماه است که راکد است اما به گفته یک مشاور املاک، متقاضی در بازار رهن و اجاره وجود دارد.

بازار مسکن در شمال پایتخت سکته کرد | بازار مسکن با اجاره 4 میلیاردی!

بازار مسکن در شمال پایتخت در وضعیت مناسبی نیست. بازار مسکن در شمال پایتخت فقط بازار رهن و اجاره دارد. بازار مسکن در شمال پایتخت خریدار ندارد. بازار مسکن در الهیه چند ماه است که راکد مانده است. برای اطلاع از وضعیت بازار مسکن با ما در شما نیوز همراه باشید.

بازار مسکن در شمال پایتخت سکته کرد

وضعیت خرید و فروش ملک در محله زعفرانیه 3 الی 4 ماه است که راکد است اما به گفته یک مشاور املاک، متقاضی در بازار رهن و اجاره وجود دارد.

وضعیت بازار مسکن در شمال پایتخت؛مستاجر هست خریدار نه 

محله زعفرانیه در شمال تهران و شمیرانات و در کوهپایه‌های البرز قرار واقع شده است. این محله در منطقه 1 تهران قرار دارد و از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان ولیعصر (پهلوی) و محمودیه، از شرق به تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک همسایگی دارد.

یک واسطه‌گر ملکی در زعفرانیه با اشاره به افزایش قیمت مسکن به اکوایران می‌گوید: وضعیت خرید و فروش ملک 3 الی 4 ماه است که راکد است اما متقاضی در بازار رهن و اجاره وجود دارد.

به گفته وی، در سال گذشته برای رهن یک واحدی 125 متری و 5 سال ساخت و دارای تمام امکانات و مشاعات، 500 میلیون تومان و برای اجاره ماهانه آن 45 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که در سال جاری این رقم به 500 میلیون تومان رهن و 65 میلیون تومان اجاره ماهانه رسیده است.

در محله زعفرانیه برای واحدی با 115 مترمربع زیربنا و 17 سال ساخت و دارای استخر، سونا، جکوزی، 300 میلیون تومان رهن و 43 میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

واحدی با 270 مترمربع زیربنا و 6 سال ساخت و دارای تمام امکانات از جمله سالن ورزش، زمین تنیس و سالن بیلیارد، 4 میلیارد تومان رهن و 100 میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

آپارتمانی 150 متری و 5 سال ساخت با 500 میلیون تومان رهن و 60 میلیون تومان اجاره ماهانه پیشنهاد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied