شمانیوز
شما نیوز

نسرین مقانلو | پسر نسرین مقانلو

تولد 27 سالگی پسر نسرین مقانلو بر سر مزارش | هدیه نسرین مقانلو به پسر فوت شده اش توجه جلب کرد

نسرین مقانلو به مناسبت جشن تولد 27 سالگی عرشیا پسرش اینستاگرامش را بروز کرد.

تولد 27 سالگی پسر نسرین مقانلو بر سر مزارش | هدیه نسرین مقانلو به پسر فوت شده اش توجه جلب کرد

نسرین مقانلو به مناسبت جشن تولد 27 سالگی عرشیا پسرش اینستاگرامش را بروز کرد. نسرین مقانلو که چند ماهیست در غم از دست دادن پسرش عرشیا به سوگ نشسته است با انتشار یک عکس از پسرش در روز زن دل مردم را خون کرد.نسرین مقانلو بازیگر کم حاشیه سینما و تلویزیون متولد ۱ تیر ۱۳۴۷ است وی هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. که از سال ۱۳۷۰ کار حرفه‌ای خود را آغاز کرده‌است. نسرین مقانلو پس از ایفای نقش در سریال مسافری از هند به شهرت رسید. نسرین مقانلو به علت فوت فرزندش این روزها جز بازیگران صدر اخبار در فضای مجازی است.

 

 

از سکته تا شایعه مرگ مشکوک پسر نسرین مقانلو

ساعت 5 بعد از ظهر 7 مهر ماجرای مرگ مشکوک خبر فوت مشکوک او در شبکه های اجتماعی منتشر شد. این جوان که 10 روز قبل برای دیدار نسرین مقانلو به ایران بازگشته بود، وی از قبل در آمریکا تحت درمان بوده و روز فوت بعد از مصرف دارو هایش برای استراحت به اتاقش رفته و بعد از مدتی نسرین مقانلو برای بررسی حال او به اتاق خواب رفته و با حال بد پسرش رو به رو شد. نسرین مقانلو با اورژانس تماس گرفته و با رسیدن اورژانس و معاینات اولیه متوجه جان باختن او شدند. پزشکان احتمال مسمومیت دارویی را دادند اما برای تحقیقات بیشتر جنازه او به پزشک قانونی برای بررسی سم شناسی و نمونه ها منتقل شده است.

 

علت واقعی فوت پسر نسرین مقانلو چه بود؟

براساس گفته های نسرین مقانلو پسر او چند سال قبل در حادثه ای از سر دچار مصدومیت شده و برای درمان خود جراحی مغزی را انجام داده، دارو مصرف میکرده و در آمریکا تحت درمان بوده است. ارشیا خلیلیان گفته های دکتر را انجام می داده حتی فوت او بعد از مصرف داروهایش بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    روحش شاد